dj-m Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 skulle gjerne ha hatt 2 stk 12 subber i seteryggen på bilen,så da lurer jeg på om noen har kassemålene,og tegning av kassen? hellothere Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 kassen kommer helt an på elementene, så det er umulig å si hva målene på kassen vil bli uten å vite hvilke elementer det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 skulle gjerne ha hatt 2 stk 12 subber i seteryggen på bilen,så da lurer jeg på om noen har kassemålene,og tegning av kassen? hellothere Må nok vite mer, hva med å komme med ditt ønske av sub, og hvor stor(re) kasser du kan akseptere i bilen, og hvilken forsterker(re). Eller kom med budsjett og kjøp etter anbefallinger her. Kanskje noen har en kasse med 2 12" som skal selges, eller noen av firmaene har tilbud, eller noe. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 jeg har 2 stk celestion AD 12 og skulle helst ha hatt en kasse som går under hatthylla Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Stell pent med dem ihvertfall, fortsatt folk som vil betale for de der. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 celestion ad 12: wf,32cm fs 29 hz qt s 0,13 vas 141 lt 95 db 4 ohm noe å starte med i allefall for de som vil designe en kasse som vil fungere sånn passe ok men som ikke gidder å søke etter spesifikasjonene selv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 jeg har ikke peiling på det som har med bygging av kasse så jeg lurer på om noen kan dette med å tegne opp kassen?altså lage en tegning der alle målene på kassa er oppgitt Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 hva er høyden og bredden i bagasjerommet da? om du vet vinkelen på bakseteryggen hadde det kanskje vært fint å vite det også så du får en kasse du kan skyve helt inntil setet. eller var det sånn at du ikke skulle ha bakseter men montere elementene det du hadde seteryggen før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Om du skal ha 12"ere under hattehylla på volvoen så ma du ihvertfall lage en skråvegg i kassa som elementene kan sitte i... Er for smalt mellom gulvet i bagasjerommet og undersiden av hattehylla til at en 12" kan stå "oppreist" der... Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 jeg har 2 stk celestion AD 12 og skulle helst ha hatt en kasse som går under hatthylla Hifi-klubben solgte dem en gang, og anbefalte 60L kasse med Ø11cm port husker ikke lengden, men Ø11cm port er juster bar fra 16 - 29cm, og kan justeres etter montering. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Stell pent med dem ihvertfall, fortsatt folk som vil betale for de der. vurderer å selge dem men vet ikke hvor mye jeg skal ta for dem. :offtopic Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 vurderer å selge dem men vet ikke hvor mye jeg skal ta for dem. :offtopic uff og uff, ikke selg disse klassikerne, ta en prat med Dag Johansen å få han til å bygge en skikkelig kasse som passer perfekt til bilen og elementene dine isteden. Du skal bruke noen kroner på bass for å få noe bedre i dag, så jeg ville hvertfall beholdt dem. Trenger du forsterker så kan du jo snakke med Matador, han har endel brukt liggende som er av samme årgang og kaliber som disse basserne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 uff og uff, ikke selg disse klassikerne, ta en prat med Dag Johansen å få han til å bygge en skikkelig kasse som passer perfekt til bilen og elementene dine isteden. Du skal bruke noen kroner på bass for å få noe bedre i dag, så jeg ville hvertfall beholdt dem. Trenger du forsterker så kan du jo snakke med Matador, han har endel brukt liggende som er av samme årgang og kaliber som disse basserne:) har en audison millenium power 5 forsterker.er vel bra nokk den?hvordan får jeg tak i dag johansen= Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 kult med to:) har bare en jeg he he...fått deg kasse nå? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beje Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Om du skal ha 12"ere under hattehylla på volvoen så ma du ihvertfall lage en skråvegg i kassa som elementene kan sitte i... Er for smalt mellom gulvet i bagasjerommet og undersiden av hattehylla til at en 12" kan stå "oppreist" der... fikk no inn mine kicker comVR 12" subber uten å skrå noe kasse jeg, men jeg fikk mye bedre lyd av å ha kassa i den nedeste delen av bagasjerommet med subbene pekendes framover ;p Siter 01: Volvo v70 XC solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2 solgt. Nissan 200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg