Gå til innhold

Snike i bomringen?

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Heaheahea VEbba Goes WILD :D kommer på den episoden, har du bildene fra falken eller viking enda da?

 

Har masse bilder jeg.... Skal se å få slengt opp noen ;)

Ble en dyr tur gjennom bomringen da. Ble skader på bomstasjonen til 22.000kr. Jeg som bare skulle betale 15kr og kjøre videre bambam

1987 Ford Scorpio 2,9i GL

1983 Ford Granada 2,8 GL

En god sladd forlenger livet!

Volvo har TIC, Ford har TIKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på om du betalte de 15 eller fikk bot,,. eller du passerte jo aldri he he.. godt det gikk bra da..litt rått da..har sjøl kommet ut av bilen men det var bare i bagasjerommet det brant så gikk bra,,,

 

Fikk jo aldri betalt, men bot kom aldri... Passerte jo bomstasjonen på vikingbil da ;)

 

Edit: Vet ikke helt hva som startet brannen. Er noe elektrisk under baksetet, så jeg mistenker bensinpumpa. Men jeg har merket meg at det er flere Granada mk2 serie 1 som har tatt fyr, så jeg lurer på om det er en elektrisk feil en plass på dem. Er faktisk ikke den første av denne typen som har tatt fyr.

1987 Ford Scorpio 2,9i GL

1983 Ford Granada 2,8 GL

En god sladd forlenger livet!

Volvo har TIC, Ford har TIKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Leste igjennom denne tråden og den artikkelen på nettavisen. Etter å ha lest den artikkelen begynte jeg å lure på hvrfor det ikke var noe snakk om at du mista lappen eller fikk bot eller liknende. Det sto jo "FULL fyr i bomringen". Ble han ikke tatt for fyllekjøring da da..? :P på tide å legge seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste igjennom denne tråden og den artikkelen på nettavisen. Etter å ha lest den artikkelen begynte jeg å lure på hvrfor det ikke var noe snakk om at du mista lappen eller fikk bot eller liknende. Det sto jo "FULL fyr i bomringen". Ble han ikke tatt for fyllekjøring da da..? :P på tide å legge seg...

haha.. tenkte det samme de første 3 sekundene etter jeg leste det damndamn

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår