selbekk Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg har kjøpt inn ett v2 komponentsett til dørene til Corradoen min, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal montere subbassene. De er samme størrelsen som de jeg hadde før (noe mbquart greier), men den har en mye bredere festediameter. Jeg har funnet ut at jeg kan enten skru den rett inn i plastikken rundt de originale festene (da vil den ikke sitte veldig godt) eller evnt. begynne å skjære opp i plasten, lage ett feste i tre bak, og på en eller annen måte feste den der. Hva burde jeg gjøre? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 dess bedre høytaleren sitter fast, aller helst helt dønn. jo mere optimal lyd får du av det elementet du bruker. uansett høytalere som skal brukes til midbass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg