Kenth Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 fin bil, synd du ikke får bruke den. Litt for mye moro på en gang? :D Hehe, ja det spørs... Men du?? Hadde du visker motor forran eller?? Haster veldig... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hvordan har de gått frem de som har breddet bilen din? Skal bredde min og trenger litt tips om du har noen. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Kul bil du har kjøpt deg ja Kenth! :D Faktisk litt lyst på denne her. Men må vel bli ny riskoker på meg tenker jeg ;) Får ikke håpe du blir så altfor lenge uten lappen da. Surt det der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 herregud da mann! du bytter jo bil hver dag virker det som :D grise fet den der, vurderte den litt selv når jeg skulle ha meg ny bil.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Rå bil, grattis..! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Audien var min ja... den som gjorde att lappen røk. hehe.. Skjønner godt hvorfor u mista den med den bilen! Går jo som bare det jo! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 enig med vwgolf2 der :) men faen så nyyydelig bil.... får lyst op corrado når jeg ser sånne... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Solgt Golfen eller?? sendte en pm men fikk aldri svar!!:) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Solgt Golfen eller?? sendte en pm men fikk aldri svar!!:) Ja golfen er solgt for en stund siden.. sikkert derfor jeg ikke svarte. Hehe.. Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Ja golfen er solgt for en stund siden.. sikkert derfor jeg ikke svarte. Hehe.. Synd jeg hadde lyst på den bilen ass Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg