x8|volvo Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hallaballa, satt å kjeda meg som en unge å bestemte meg for å mekke litt i adobe. Egentlig er dette fatality for meg :p hehe...men jeg gjorde et forsøk, faktisk bare kødda i adobe før, men dette var litt morsomt orginal mod 1 ! mod 2 gjerne legg inn kommentarer til dette ;) thanks... :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hvorfor i aller dager putter du tegna felger på en ekte bil, Og Hvorfor bruker du Lenseflare?? de er de jeg lurer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 nja, første gang jeg driver med slikt vettø :p kom anni orginalen :p :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Du ser veldig lett på hjulbuene at bilen er senket. Prøv å fylle dem ut :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 ok, der la jeg opp, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg