mubeen Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hei Har en Audi 80 1985 modell som har stått stille veldig lenge, og nå vil den ikke flytte på seg, etter 3 timer analyse har vi kommet fram til at høyre bakhjul (trommel) har låst seg, kan man løse dette hjemme (gate parkering) eller må jeg til et verksted. :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 er det hjullagret eller selve trommelen som har kilt seg? åssen er tillstanden på hånbrekk delen? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 skjer ofte om man lar en bil stå lenge med brekket på. ta av brekket og bank på trommelen med en hammer så løsner det kanskje. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mubeen Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 selve trommelen vil ikke flytte på seg, det gjør den på venstre siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 prøvd å rygge.. rikke litt på bilen.. ellers gjør som sagt.. banke på tromlen.. burde være en grei sak å løsne Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 sett på den ene mutteren\bolten og ta en latmans arm, med pipe, skru bolten\muttern helt inn, sett et rør på latmannsarmen og ta i litt, mens en annen person banker forsiktig rundt på trommelen. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Min audi 80 hadde stått i 2 år uten og rikkes på, når jeg tok vinsjen og trekte den opp på hengern så begynte hjulene og rulle, men du kan jo prøve og trekke bilen med en traktor :P hehe, er det mye rust på den? har du noen bilder av bilen din eller? ;) Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hadde samme problem med golfen når jeg kjøpte den. Hjulet stod helt fast og ville ikke snurre selv om vi vugget og rikket på bilen aldri så mye. Jeg skrudde bare av hjulet og dro skikkelig til med hjulvinna på anleggsflaten der felgen sitter på trommelen. Da løsna det etter et par tre slag. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 var det på bilen itl mamma en gang å, vi tok opp tromenen og da så vi at bremse bånda hadde dotti a, og da såser den seg vist selv hørte vi. som sikkerhet, så limte vi de på igjenn. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg