Kenth Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Noen som har vindusvisker motor til corrado 92mod?? Ta da kontakt på tlf: 918 39 450 mvh Kenth Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Noen som har vindusvisker motor til corrado 92mod?? Ta da kontakt på tlf: 918 39 450 mvh Kenth Prøvd å slå på den med en hammer? ;P Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Noen som har vindusvisker motor til corrado 92mod?? Ta da kontakt på tlf: 918 39 450 mvh Kenth Regner med det er front viskeren du snakker om. Jeg har en tal bak vinduet som jeg akkurat pellet av. Skal cleanes cheers Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hammer? Har slått så hardt på den atte.. hehe. Er viskeren forran ja... bak er den clean cheers Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 tror jeg har en + staget (skiftet til monovisker, så er vel den borteste da). PM meg. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 vist man må slå med hammer, e det bare og innse at den ikke har lenge igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg