r5alive Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Sett en knøtt liten bil på skilter i oslo et par ganger nå. Har ikke peiling på hva det er for slags bil. Den ser ut som en litt stor gokart med superseven sine framskjermer både foran og bak. Mest sansynlig en to seter med motoren bak. Sett en gul i sommer og en svart i kveld. I kveld var den på trafikkmaskinen ved opraen, i rundkjøringa på brua. Noen som vet hve dette er, eller har sett den? Ganske kul liten kjerre egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg tror jeg skjønner hva du sikter til. Er en liten lignende "go-cart" her på Carl-Berners plass! Aldri sett den kjøre, bare stå parkert. Leste om den i Aftenpostens nettavis, det er visst motorsykkel motor i den og den koster rundt 120.000 kr. helt ny, men de var absolutt ikke imponert over den. Har stofftak mener jeg?? Hadde aldri kjøpt no sånt hehe, bare plastic fantastic jo hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 En fra bærum som annonserte at han skulle skaffe seg en slik en.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r5alive Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Kan stemme at det er stofftak ja. den i sommer var uten tak men jeg mener den i kveld hadde tak. den ser ganske plastic fantastic ut ja! noen som vet hvem som produserer den eller hva den heter, ccm,hk ect,ect? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swap Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 http://www.focus-bikes.no/secma/index.htm den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 den som går i bærum er en rød fun kart... den er ganske lik en go-cart=) eiern har lagt inn litt om den på "opplysning" det er vel antaglivis ikke denne trådstarter refererer til?! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 http://www.focus-bikes.no/secma/index.htm den? Denne som trusler rundt her hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Var en slik en på Top Gear nå nettopp Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Var en slik en på Top Gear nå nettopp Ja......? Hva mente dem om "tingen"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ja......? Hva mente dem om "tingen"? Det var James som kjørte den, og han var veldig fornøyd med den cheers Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r5alive Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 der varn ja dern øversteav de to. syns den serb morsom ut jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Har sett noko slikt i Bergen og Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_kaak Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 denne som han annonserer er 50cc og 100cc reg. som moped og lett mc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AtoX Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Det er ikke den som var i top gear bare så det e sagt:) Siter Opel Vectra B Kilmanjaro avisbudsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg