X-oz Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Hallo, For en tid tilbake kjøpte jeg meg en BMW 318i cab fra 95'.. Jeg har satt på effektanlegg og K&N filter, mn likevell går bilen skikkeli dårlig det er jo bare 115hk eller noe sånt orginalt. Så jeg lurter på om noen kan fortelle meg hvor jeg kan få chip trimmet bilen? ..noen som vet om den blir noe særlig raskere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 har jeg ingen tro på! får vel maks 5 hk ved å gjøre det! er på turbo og kompressor biler det lønner seg å chipe! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 en kompis har en e30 318is, forskjellen på motoren på is'n og vanlig 318i, var vist bare noe lettere pusteveier, som grenrør..uansett, han chippa den, eller chip å chip, flytta turtallsperra fra 6.500 til 7.100..(ca ca tall;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Spar pengene. Du vil neppe merke noe i det hele tatt.. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 det er jo en begynnelse.. hvis du itillegg etterhvert porter og planer toppen, setter på kvasskam, blir det betydelig mere merkbart.. pluss at en chip optimaliserer motoren, og den blir faktisk litt mere økonomisk å kjøre. så jeg ville ha gått for en grei og billig 3-4000 kroners chip og fortsatt fra der... det er jo litt merkbart uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-oz Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 det er jo en begynnelse.. hvis du itillegg etterhvert porter og planer toppen, setter på kvasskam, blir det betydelig mere merkbart.. pluss at en chip optimaliserer motoren, og den blir faktisk litt mere økonomisk å kjøre. så jeg ville ha gått for en grei og billig 3-4000 kroners chip og fortsatt fra der... det er jo litt merkbart uansett... Har du peiling hvor jeg kan få tak i en sånn? d bør vel instaleres på et verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 hmm, se på http://www.superchip.no eller hør med ditt lokale verksted angående pris og montering da... chipper er det egentlig enkelt å få tak i hvis du "kjenner" de rette folka. regner med at de har god peil på et bra verksted. men ville ikke dratt på et merkeverksted hvis jeg var deg. det er som regel mye dyrere, og oppgaven er ikke så vanskelig at du må ha spesialverktøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 øhm, superchip.com er vist nedlagt eller no.. men søk deg fram på google eller noe.. søk etter chip og norge f.eks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-oz Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 øhm, superchip.com er vist nedlagt eller no.. men søk deg fram på google eller noe.. søk etter chip og norge f.eks.. Ok, takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 http://www.bilelektronikk.no/ har chiper til bensinbiler uten turbo fra 3995 kroner. Jeg har ingen erfaring selv fra dette firmaet da, men det virker ganske seriøst for meg. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 http://www.trimchip.com selger chip til de fleste biler. holder til litt nord i norge eller på vestlandet tror jeg. snakket med de da jeg hadde bmw 318tds om å skaffe chip til den. de sa det var veldig enkelt å montere den. så det klarte man fint selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 selle og kjøpe noe over 2liter Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg