vwgolf2 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 elsker bilen din Tommy L ! ser sinnsykt strøken ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by gofle2 Selge den kanskje?? Nei.. om jeg prøver VR leppa, så går jeg sikkert lei etter ett års tid.. å da er splitteren fin å ha igjen :) Originally posted by vwgolf2 elsker bilen din Tommy L ! ser sinnsykt strøken ut! Jo, takk takk! :) Har sansen for din jeg å.. :) Samme bil, samtidig så forskjellige som det er mulig å få de :P Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Skulle jeg begynnt på nytt med mitt prosjekt den dag i dag skulle jeg bygd i den retningen bilen din er. Ren og stilfull. Ikke for mye dill. Hvorfor har jeg ikke sett den bilen på treff????? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by prosjekt G Spot Hvorfor har jeg ikke sett den bilen på treff????? Neste år :) Så din på NBS i år, perfekt innvendig står så til stil me resten av bilen!! Så jo heller ikke noe dårligere ut under panseret Nå må du bare få på noen nye baklykter & orginale speil så tar du flere pokaler neste år. :) EDIT:Skrivefeil Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Tar hintet sees til våren.:D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by prosjekt G Spot Tar hintet sees til våren.:D Skulle ikke du selge bilen din da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Pater Skulle ikke du selge bilen din da? Jo, men må jo finne en kjøper. hvis ikke blir det ikke noe salg. Frem til den er solgt har jeg jo bil. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by prosjekt G Spot Jo, men må jo finne en kjøper. hvis ikke blir det ikke noe salg. Frem til den er solgt har jeg jo bil. er en kjøper jeg, tilogmed en som har penger for å kjøpe meg ny bil nå... ofte folk som vil kjøpe uten å ha penger, hehe tok lån i juli eller når det var for å kjøpe meg bil, hehe.... og er fremdeles uten bil, har ikke akkurat stresset så fælt med å få kjøpt meg en.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 noen som skal selge ?;D send meg en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 oida. helt glemt denne tråden. vært bortgjemt lenge. har folk noen vinterbilder av sine smykker da? får starte med et par jeg da :p ps: trykk på bilde for større versjon. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Dere får vente til freda'n. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 den var litt unødvendig Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Dere får vente til freda'n. ;) sintere panserløsning og clean 90 fanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Dere får vente til freda'n. ;) jeg håper det blir lambo dører azzzzzz. og rs fanger med blankt fint gitter åssåååååå sånne fete 1000metere lizzom. sånn rally stuuk. yodude Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg