Rieger- Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 flere bilder da *sikle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by kay arne sitter det skilt der så er dem godkjent;) ;) det sitter større bremser og en turbo og 18" felger der nå:D :D Det låter så deilig av den Golfen, rister i veien når han gir på litt :) Har ikke hørt noe fra Turbo'n ennå, lenge siden jeg har sett den i Vinger så er vel derfor Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Hmm. VR6 turbo? Hva har han gjort med motoren? Hvilken turbo? Senket kompresjon? Lader hvor mye? Hvor mye tar han ut? Faen den der Golfen er PEN! Men, håper felga er breiere enn det de på bildene. Det trengs :) Laget mye plass antar jeg? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 hehe jonte, holdt du på og få hjerte infark nå:D :D :D bilen er ikke klar enda, det skrus febrilsk i garasjen om dagen. glemte og si att det er datasprut på den og:op Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 et til kjell.bmp1.bmp Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Den var sinnsykt søt. Send en pm hvis den noen gang blir til salgs da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 et til av samme bilen: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Min er den hvite. "Litt" moddet digitalt. Noe lavere og sota vinduer. Felgene er de jeg har i virkligheten også. BBS ET25.. subbe subbe subbe Den grå er Projekt-Rust sin GL. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Kay Arne <---- Träffade din polare med VR6 mkII:an oxå på Bug Run var det... Snackade lite med han eftersom vi delade på vattenslangen då vi skulle tvätta bilarna.... Han kommer säkert ihåg mig med!! Så jag passade på att ta ett par bilder på den sen med!!! Fick bild på ett par andra Norska golfar med!! Sen hade jag en bild på din med men den har försvunit... datorn tyckte la inte om den :D Kommer du dit i år med så får vi träffas där tycker jag!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 kjerra mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 min Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 m Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Polizei^ kast din skit dator:D :D Det er ikke helt sikker om jeg kommer til bug run, det er vw-audi treff på våler den samme helgen.. kjell magne med den lilla mk2 kommer kansje med sin mk4 til bug run. Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 kan da legge ut bilde av fronten min siden ræva ikke ser ut. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 hehe du ass:D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg