VeeDub Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Originally posted by Polizei Fler bilder på den Röda golfen??? Nån som har det?? Känner igen den... tror den var här i stan i sommras såg så ut o hade norske skyltar :rolleyes: Polizei: Er noen bilder her http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7665 men regner med du har sett de? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Originally posted by KaiFred meine automobile :rolleyes: Photoshop :) Her er min. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Originally posted by Eibach Polizei: Er noen bilder her http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7665 men regner med du har sett de? Nej hade inte sett det!!! Nu såg jag att det var den bilen med all säkerhet han var ju i Norrköping/Sverige Sommaren 2002 eller hur!!! Var där med bilen min med!! Det var väll en disel satt en Corradopanel i den med =) Nice car!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Originally posted by sau- Her er min da.. Den var pen, liker Borbet A felgene. Er det 7.5 du har foran? Ser ut som 9 bak..? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Den røde golfen var i norkjøping i fjor sommer på en dB dragracing konkuransje som ble holdt der.. Det sitter nå en 8v turbo i den bilen det er meg som driver bak i bilen Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Originally posted by kay arne Den røde golfen var i norkjøping i fjor sommer på en dB dragracing konkuransje som ble holdt der.. Det sitter nå en 8v turbo i den bilen det er meg som driver bak i bilen He he den ser nice ut ialf ;) Hur kom det sig att du åkte ända till Norrköping och Bra Ljud i Bil??? Bara för att tävla?? Jag hade ju min Poliz bil där då med :D Kanske du såg den?? Är det din polare då som har den blå mkIII:an?? Var det kanske den som var på Bug Run då?? Har bild på den som jag tog på min hemsida..... Du får passa på att komma dit i år med din röda ialf... 8V RULES!!!!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Slenger ut et bilde av min også da :) bil1.bmp Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Eibach - Takktakk. Jepp, 7,5 + 9 x 16..men det er ikke Borbet A, men Kerscher Carmona, de kan minne om borbet'ene, men er litt mer cleane i "stjerna". Liker disse felgene litt bedre enn borbet a, bl.a. fordi det er så mange som har borbet. Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Den blå golfen bak er min bil, det er en kompis som eier den røde golfen. På bildet driver jeg og hjelper han og justerer in noen forsterkere. i dB drag må man samle poeng derfor var han i norkøping. fra campen på bugrun min.bmp1.bmp Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by sau- Eibach - Takktakk. Jepp, 7,5 + 9 x 16..men det er ikke Borbet A, men Kerscher Carmona, de kan minne om borbet'ene, men er litt mer cleane i "stjerna". Liker disse felgene litt bedre enn borbet a, bl.a. fordi det er så mange som har borbet. Ok, ser det når du sier det. Dem mangler en liten slags kant på stjerna. Fine var dem i allefall. Bilen også ! :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by Polizei Fler bilder på den Röda golfen??? Nån som har det?? Känner igen den... tror den var här i stan i sommras såg så ut o hade norske skyltar :rolleyes: Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 fant ett til også.. Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Dette er også en bil til en kamerat av meg Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Fin den der. men, den er neppe godkjent med de bremsene der? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 sitter det skilt der så er dem godkjent;) ;) det sitter større bremser og en turbo og 18" felger der nå:D :D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg