LupoB0Y Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by remster Er det noen flere i norge som har det her da??? har ikke sett det annet en på tyske golfer og en 3'er. Koster 450svenske kroner på Dalhems. sjekk her Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Her er en vi gjorde ferdig i forrige uke.... Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by VS&T Her er en vi gjorde ferdig i forrige uke.... Hva slags felger er det ? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Borbet A 9" x 16" Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Sånn skal klaringa være med 9x16..... :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 jeg vil også ha bilde av min her, selv om den er mange andre steder på bilforumet.... hehe Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 Originally posted by VS&T Her er en vi gjorde ferdig i forrige uke.... den bilen er fiiin :) kan ikke fortelle litt mer om den? sett den en del ganger i larvik/sandefjords området... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Slänger ut ett par bilder på Pekkas TDI..... Ni kanske mins den?? ? Bilen är inte riktigt klar ännu men den fick nytt liv tack vare Pekkas skickliga jobb :) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Wow :eek: Det er imponerende at han gadd å fikse den, de fleste hadde skrotet bilen og skaffet et nytt karosseri. thumpsup Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Jeg så først kun det første bildet...satt og tittet litt på det en stund.. så scrollet jeg litt ned og GRØSS! Men dæven døtte. Dette var rått! Må si jeg ble imponert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Endelig en med de femeka TT-felga på en II'er i Skandinavia. Tøft! Polizei: Vet du om Pekka blir ferdig og kommer på Bug Run? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Japp Pekka kommer med bilen ner till Bug Run!! Eller upp då de ska ner till Reifnitz på wörtherse tour först!! Tydligen utsålt 5500 biljetter =) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Kool! Da vi var på Wörthersee ifjor var treffet utsolgt rett etter påske, hotellene var fulle før jul året før! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 vil si att den bilen har blit meget fin i løpet av et år, denne var rå Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Siden det er så mange bilder av styla-finish golfer her nøyer jeg med å poste bilde av mitt motor rom, resten av bilen er helt original 90mod 1.3 med 13"felger:) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg