nitewlkr Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 her er bilder av min gamle G60... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 ett til Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Originally posted by thordarson Denne golfen er ikke lik noen andre iallefall.:D :D ingen som har lik harry-golfen min heller :D (panser skal skiftes med tiden da:rolleyes: ) Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Faen, det var jo feil bilde da...:rolleyes: har ikke satt i gitter og blink lys etter krasjen min enda da, men kommer etterhvert...:) Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 NiteWlkr...Bildene er tatt på ambulanse stasjonen i Lillestrøm ser jeg...Jobber du der eller noe? Tror jeg har sett en liknende faktsisk stå der nå? Kan det stemme? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Kan ikke alle som har litt spesielle golf 2 er sjekke ut http://www.golf2.dk å få lagt opp bilder og info om bilene på "norske g`2 er " linken ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Originally posted by VW4 NiteWlkr...Bildene er tatt på ambulanse stasjonen i Lillestrøm ser jeg...Jobber du der eller noe? Tror jeg har sett en liknende faktsisk stå der nå? Kan det stemme? Det er/var faren min som drev ambulansetjenesten...... har garasje i kjelleren der fortsatt,den bilen som ligner utenfor er corradoen til en kompis,den venter på motor... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 tror jeg møtte deg her om dagen på vei til strømmen du kom fra strømmen. like ved sia. rett nedenfor brannstasjonen. ligna noe jævlig på golfen din i hvertfall. rally front osv. er vel ca en uke siden nå. night karen altså. :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 nitewlkr var det - hehe. jaja. møtte deg tror jeg i hvertfall Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Originally posted by remster tror jeg møtte deg her om dagen på vei til strømmen du kom fra strømmen. like ved sia. rett nedenfor brannstasjonen. ligna noe jævlig på golfen din i hvertfall. rally front osv. er vel ca en uke siden nå. night karen altså. :D Var nok ikke det... G60 ble stjålet for ca 2 år siden... kjører en blå polo 6N nå jeg... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Hær er doningen min:D har bestilt meg nye fælger nå da. side.bmp Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 et til Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Her er bilen min... Goo schpaaa :D :D :D :D Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Den var meget pen! (og lav):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Den var meget lav! (og pen):) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg