Gå til innhold

Interceptor på skroten?

Ranger emnet


Skidracer

Anbefalte innlegg

CRW_1576.jpg

 

Det er ikke en reliant scimitar? har en engelsk kompis som har en sånn, han tror det er den andre i Norge. Hvis det er det, så er sikkert bilen interessant for han.

 

1975_scimitar_gte_08_m.jpg

 

1975_scimitar_gte_03_m.jpg

 

Tøffe biler egentlig, morsom å kjøre, ikke så store som de ser ut som, hele bilen er i glassfiber med stål ramme og har 2.9 Ford V6, bilen til kompisen min er en 75 modell,

 

CRW_1576.jpg

 

Han har jo sagt 32 ganger att det _IKKE_ er liggende baklykter på den... :hammer

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CRW_1576.jpg

 

Det er ikke en reliant scimitar? har en engelsk kompis som har en sånn, han tror det er den andre i Norge. Hvis det er det, så er sikkert bilen interessant for han.

 

1975_scimitar_gte_08_m.jpg

 

1975_scimitar_gte_03_m.jpg

 

Tøffe biler egentlig, morsom å kjøre, ikke så store som de ser ut som, hele bilen er i glassfiber med stål ramme og har 2.9 Ford V6, bilen til kompisen min er en 75 modell,

 

CRW_1576.jpg

Hvis du leser så ser du at bilen var brent, et brent glassfiberkarosseri er i hvertfall ikke lett å kjenne igjen

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hadde helt glemt denne tråden jeg. Ettersom jeg nå bor i Wales, har jeg sett flere slike nå. Bilen var en Sunbeam Rapier LF4. Det skal sies at den ikke ligner like mye på en interceptor når man ser den i god stand. Den er blandt annet kortere og høyere. Men utbrent og sunket ned i jorda på en plass man må klartre for å komme frem til, ser den ganske mye lavere ut! Og jeg sverger det panseret virker mye lenger selv når man ser dem parkert langs veien en det gjør på bildet her.

Stilige biler uansett!

devhunter_26.jpg

std_1969_Sunbeam_Rapier_-LF-4.jpg

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår