Lompe Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei. Ser på mange andre poster at "du kan jo bare lage instrumentpanelet i Photoshop". Men.. Hvordan gjør dere det? Mener jeg kan PS sånn greit nok. Men mål osv. Hvor langt mellom eks. 60kmt og 70kmt. Noen som har lyst til å lære bort hemmeligheten? Jørgen Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Aldri gjort det, men forstår at folk scanner inn speedometeret sitt, og så editer det i photoshop :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Er du heldig klarer du også å finne en mal på internett til din bil, men tror nok det er lettere sagt enn gjort. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 okey...da prøver jeg å scanne det inn jeg.. trodde det var en side som hadde masse maler jeg..men er vel ikke det:/ Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 funker å scane og skifte på det du vill.. åsså bare skrive ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 good... da må jeg få den ut.. er litt smånærvøs for å skru løs hele dashen men. er det vanskli på en sierra? er sånn stygg med bare speedo.. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 trenger u å skru ut hele dashen da?? er vell bara å løsne ett parr skruer bak der.. så dytter du det bare ut../eller inn.. vet ikke ossen det er på sierra jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Denne? eller denne? ikke super brae men du har et utgangspunkt Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 TAKK :thanks Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg