Kverna Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei. Kjørte til valhall her om dagen og da jeg passerte lierskogen på e18 skjekket jeg farten min. Holdt akkurat 100 på speedoen og da viste skiltet 89km/t!!! 11km/t avvik ? Synes det var litt mye. Tror ikke jeg har feil dimensjon på dekk/felg så er dette normalt for min bil ? 1991 VW Jetta. Takker for svar Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Er faktisk ikke så uvanlig at speedo viser 10 for mye, verre hvis det er motsatt. Så å si alle biler viser for mye, eneste jeg vet om som viser akkurat er vel PT-cruiser. edit: Skiltene er ikke helt nøyaktige de heller. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hehe. Takk. Greit å kjøre med litt margin :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 skal sies at de skilta som viser "din fart" ikke er helt å stole på bestandig heller.... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei. Kjørte til valhall her om dagen og da jeg passerte lierskogen på e18 skjekket jeg farten min. Holdt akkurat 100 på speedoen og da viste skiltet 89km/t!!!11km/t avvik ? Synes det var litt mye. Tror ikke jeg har feil dimensjon på dekk/felg så er dette normalt for min bil ? 1991 VW Jetta. Takker for svar er ganske unøjaktig måling detta da.. men test med gps =) somregel er d lagt inn en margin på 5-6kmt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg