Gå til innhold

Advarsel

Ranger emnet


Dal-z

Anbefalte innlegg

Vi med lyktene våre må stå sammen vet du;) hehe.. Ja, kan nok stemme det, så det på en Corra, rett før jeg skulle vise min for første gang! Må ha vært deg da;) Er ikke helt sikker på hvem du er men, men hvis vi sees får vi tute;) Bilen skal ut å cruises om 9 dager, skal bli gøy å komme hjem til den, savner den!;)

 

 

Dette med tutinga kan bli litt "vanskelig", har snap-off som ikke har akseptert hornet no` særlig(driver med en løsning på dette per dags dato)....men jeg kan alltids vinke ut av luka hellothere .....vet det å savne Rado`n sin..en kjip feeling det gitt....ble "fralånt" min i fjor sommer :fire: ..heldigvis kom den tilbake til pappa`n sin etter 8 timer med "fremmede" bak rattet.. :drive2

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for back up`n cheers Forresten så har jeg makan lykter til dine og tar jeg ikke helt feil så var vi to de første i Norge med dette..i følge sikre kilder;) hvis du er den jeg tror du er uten å kjenne deg;)...hørt masse "dritt" om dem jeg.. men som sagt DARE 2 B DIFFERENT....muligens vi ruller forbi hverandre en dag med våre "sære" lykter...er ofte i Lillestrøms området hellothere

Høres ut som du er litt "hårsår" ang lyktene dine...

Bygger dere bilen deres for at "alle" skal like den eller bygger dere den slik DERE vil ha den?

Dersom det siste er korrekt så hvorfor være så forbanna hårsåre og sure når andre ikke liker det? Folk har forskjellig smak (takk gud for det)

Jeg tilhører gruppen som liker corrado mest mulig orginal da den i mine øyne er "perfekt" slik.

Ang bilen i første post så må jeg si at bortsett fra vingen så den ganske rett ut i mine øyne.... borbet A med flate senterkopper er tøft på rado hellothere

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er litt "hårsår" ang lyktene dine...

Bygger dere bilen deres for at "alle" skal like den eller bygger dere den slik DERE vil ha den?

Dersom det siste er korrekt så hvorfor være så forbanna hårsåre og sure når andre ikke liker det? Folk har forskjellig smak (takk gud for det)

Jeg tilhører gruppen som liker corrado mest mulig orginal da den i mine øyne er "perfekt" slik.

Ang bilen i første post så må jeg si at bortsett fra vingen så den ganske rett ut i mine øyne.... borbet A med flate senterkopper er tøft på rado hellothere

Jeg kjøpte Corrado fordi jeg syns den er fin, ikke fordi jeg kan få den fin med masse styling og lexuslamper.. for det blir bare "too much"..

Heller litt for lite enn for mye.

Ikke kom å si at denne ikke er feit :D

3430.jpg

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Corrado fordi jeg syns den er fin, ikke fordi jeg kan få den fin med masse styling og lexuslamper.. for det blir bare "too much"..

Heller litt for lite enn for mye.

Ikke kom å si at denne ikke er feit :D

3430.jpg

 

JADA det ER deilig med cleeanlook på lik linje som det er digg med styling, men begge deler har sine begrensninger. Man må bygge skikkelig når man først bygger mener jeg, og den du viste bilde av her, den er DØDSPEN! love it, like it! ;)

 

Som sagt, kunne GODT tenkt meg en Rado til og bygd den i cleeanlooken's-baner. ;) yeah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Corrado fordi jeg syns den er fin, ikke fordi jeg kan få den fin med masse styling og lexuslamper.. for det blir bare "too much"..

Heller litt for lite enn for mye.

Ikke kom å si at denne ikke er feit :D

3430.jpg

Nei, kan ikke si jeg digger den jeg men... Hver sin smak! ;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kjøper meg Volvo 360 jeg! :op

 

Uansett, styling eller original, om det er gjennomført er viktigst synes jeg..

 

Jeg synes CorraDon sine lykter ser veldig bra ut på den bilen med en så knall lakk, men på andre trenger de ikke å se så bra ut..avhengig av resten av bilen, det er jo klart..

 

Sota lykter er ute, kanskje noen synes det, skal uansett prøve det da jeg synes splitter nye japselykter blir litt for oppsiktvekkende og "shiny" i forhold til fargen og resten av bilen.. men som CorraDon sa, hver sin smak:)

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, jeg synes Corradoer er fetest standard, senket ca. 60 eller 80mm på feite hjul (alt fra 15-17, men større / mindre kan være fett det også ;) ), og et skikkelig forseggjort motorrom og interiør.

 

Skader ikke med noen sånne detaljer du ikke legger merke til med det første heller (som for eksempel å flytte turtelleren til midten av instrumentpanelet). Har sagt det før og sier det igjen, detaljer gjør Corradoer! Det er en show'n shine bil.

 

SANY0067.jpg

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er litt "hårsår" ang lyktene dine...

Bygger dere bilen deres for at "alle" skal like den eller bygger dere den slik DERE vil ha den?

Dersom det siste er korrekt så hvorfor være så forbanna hårsåre og sure når andre ikke liker det? Folk har forskjellig smak (takk gud for det)

Jeg tilhører gruppen som liker corrado mest mulig orginal da den i mine øyne er "perfekt" slik.

Ang bilen i første post så må jeg si at bortsett fra vingen så den ganske rett ut i mine øyne.... borbet A med flate senterkopper er tøft på rado hellothere

 

Det er nok ikke jeg som er "hårsår" her gitt, tror du har misforstått litt...så fort jeg nevnte hjemmelakka lykter...ble d litt oppstyr....Jeg bygger bil kun for meg og ingen andre. Følger min egen oppskrift og er glad for det....Sier dette en gang til..POENGET MED INNLEGGET VAR AT Å HENGE UT ANDRE SINE BILER IKKE ER NOEN PEN MÅTE Å SETTE TING I PERSPEKTIV PÅ......tydeligvis så ble det en liten diskusjon av dette og det er vel også derfor vi har et forum....."hadde alle Rado`r vært like så hadde det jo ikke vært noe særlig det heller"

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke jeg som er "hårsår" her gitt, tror du har misforstått litt...så fort jeg nevnte hjemmelakka lykter...ble d litt oppstyr....Jeg bygger bil kun for meg og ingen andre. Følger min egen oppskrift og er glad for det....Sier dette en gang til..POENGET MED INNLEGGET VAR AT Å HENGE UT ANDRE SINE BILER IKKE ER NOEN PEN MÅTE Å SETTE TING I PERSPEKTIV PÅ......tydeligvis så ble det en liten diskusjon av dette og det er vel også derfor vi har et forum....."hadde alle Rado`r vært like så hadde det jo ikke vært noe særlig det heller"

 

La meg se om jeg forstår deg rett nå... Så du har lov å disse vinge men jeg/vi kan ikke disse lexuslamper? (fordi det har du?)

Tror det er du som er hårsår jeg "gitt" ;)

Kjører tysk bil jeg.. jeg drømmer ikke om Toyota :)

 

 

 

Lakkerte baklamper ser jævlig ut om det ikke er bra gjort ja..

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se om jeg forstår deg rett nå... Så du har lov å disse vinge men jeg/vi kan ikke disse lexuslamper? (fordi det har du?)

Tror det er du som er hårsår jeg "gitt" ;)

Kjører tysk bil jeg.. jeg drømmer ikke om Toyota :)

 

 

 

Lakkerte baklamper ser jævlig ut om det ikke er bra gjort ja..

 

Ser ut en som har skjønnt det ganske så bra;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår