kao Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Noen som vet om det er riktig at det skal være 155psi på den første og 170 på de 4 neste silynderen på en audi 2.3 20v 90 mod. ? Har hørt at det skal være slik, er dette fakta ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 ska være så LIK som muli.... sprukket stempel eller lign???? :ass assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 ska være så LIK som muli.... sprukket stempel eller lign???? :ass assman For noe tull! Jeg har fortsatt tilgode å se en audimotor med sprukket stempel, og skal man ta knekken på et stempel må man kjøre med ALT for tidlig tenning.Selv da sprekker de ikke, det brennes hull i toppen av stempelet.. Det som 99% sikkert er årsaken til lavere komp på den ene sylinderen, er koksing på ventilsete/ventil slik at denne ikke lukker skikkelig, og da fortrinnsvis eksosventil. Dette er en bagatell. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.