Reset Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 jeg har en golf2 1,8sport.. nor jeg kjøpte den, leverte forige eigar inn skilta... den skulle egentlig på eu-godkjenning like etter.. det jeg lurer på, er det mye bøg som skal til for og registrere? hva er det jeg skal se grundig etter og hva jeg skal fikse før jeg skal registere? godkjenne.. Mvh Ole Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 jeg har en golf2 1,8sport.. nor jeg kjøpte den, leverte forige eigar inn skilta...den skulle egentlig på eu-godkjenning like etter.. det jeg lurer på, er det mye bøg som skal til for og registrere? hva er det jeg skal se grundig etter og hva jeg skal fikse før jeg skal registere? godkjenne.. Mvh Ole er vel å få'n godkjent, finner de noen feil så må det rettes på. når det er fiksa må du vel betale omregistreringsavgift på 1400 sånn ca, såvidt jeg vet. + gebyr for å få ut skiltene igjen. om du henter de på samme plass som de ble levert altså, hvis ikke må du betale for å få lagd nye. men ikke skyt meg om jeg tar veldig feil. :] Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hehe.. jeg vet det.. Men, jeg mener, vet du om noen typiske feil på golf2? er det mye som må til for og registere? sånn feks, må begge seta gå an og vippe frem? fører stolen går ikke an og vippe på.. :S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hehe.. jeg vet det.. Men, jeg mener, vet du om noen typiske feil på golf2? er det mye som må til for og registere? sånn feks, må begge seta gå an og vippe frem? fører stolen går ikke an og vippe på.. :S Viss begge stolene i på en bil måtte kunne vippe frem for å bli Godkjent så hadde ingen av mine 4 golfer noen gang fått skilter Vet ikke om en golf der denne vaieren ikke har røket! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 oki.. hehe, men, vet dere om noen andre typiske golf feiler da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Undercover69 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Viss begge stolene i på en bil måtte kunne vippe frem for å bli Godkjent så hadde ingen av mine 4 golfer noen gang fått skilter Vet ikke om en golf der denne vaieren ikke har røket! *** Kjører min andre Golf II nå, og begge setene har jeg kunnet vippe fram på begge bilene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Samme her:D Aldri skifta wire;) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Gå over og fiks alt det som åpenbart ikke er bra (lys, frieksos, slappe bremser osv) og bruk så 500 penger på en EU-kontroll. Går den greit er det bare å betale omregistreingsavgift (1370kr) og skru på skilt. Går det ikke bra, reparerer du det som skal til (eller selger som delebil/skrap:-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 På 3-dørs biler skal seteryggene kunne vippes fram ettersom dette er rømningsvei for de bak. Har ikke kontrollør anmerket dette har han slurvet.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hm... lider man nøden, kan man like gjærne sparke fram seta... det gjorde min bror da bilen bynte og brann og han sat baki.. er alltid en mulighet for og få det fram.. Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hm... lider man nøden, kan man like gjærne sparke fram seta... det gjorde min bror da bilen bynte og brann og han sat baki.. er alltid en mulighet for og få det fram.. forklar det til kontrolløren... Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ja,forklar det til kontrolløren du.... Settene SKAL på en 3 dørs kunne vippes fremover enkelt og uten makt. Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er kanskje litt vanskelig for f.eks. en unge på 8-10 år å sparke fram setet. Men jeg har hatt en wire på 1 sete på begge golfene som har vært ødelagt når jeg har godkjent dem. Ingen problemer. Det skal legges til at han jeg godkjenner hos er noe slurvete på ting som ikke har med bremser, styring, og "viktige" ting å gjøre. Forrige golfen godkjente han med piggdekk (før det var tillatt), spukket frontlykt og litt småtteri. Dagens Golf godkjente han med ødelagt motorfeste (ved girkassa) og eksoslekkasje, men han ga en 2'er feil på en drivakselmansjett (noe som er en 1'er feil). Så det er forskjell på hvor du godkjenner.. Men for all del, stikk innom hoggeren og finn slike wirer, koster ikke mer enn 20-30 kroner stykket og de holder i det minste til kontrollen. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 var selv hos huggeren i fjor og hentet en wire til passasjersetet. fungerer fortsatt utmerket! Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 det er bare førersetet... KooPa TropA: Er kanskje litt vanskelig for f.eks. en unge på 8-10 år å sparke fram setet. har egentlig ikke planer med og han noen unger i baksetet.. ;P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg