Kid-A Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Må skryte litt av meg sjøl:cool: Har fått bildene av Gøran Aandals nydelige old school Golf I over 7 sider i Mai-nummeret av Performance VW Fikk blekka i posten i dag, så det er nok snart i bladhyllene på Svinesund Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Grattis... Det betyr vel masse kling kling i kassa de også :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Betalinga er faktisk mye dårligere enn f.eks Bilsport og Autofil. Men det er moro å få vist frem greiene utafor Skandinavia! Kanskje vi får vogna di inn i Banzai, som er samme forlag som Performance-bladenedamndamn Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Kanskje det.. :) :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Jævelig strøken bil ! Synd han har litt dugg i blinkern .... Har du noen flere bilder av den ? noen side med "alle" bilene du har knipsa ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 yey! Gøran sin bil,jo! :) hørte han sa at det skulle komme reportasje i det bladet ja :) han driver å råner rundt i en mk1 turbo-diesel nå for tida (med gewinde-settet og felgene fra den grønne som er på bildet) :D (ubrukbart lavt!) ;) :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Fet golf thumpsup Er "Performance VW" bedre enn "The Golf"? Jeg pleier å kjøpe The Golf og synes det er bra men har ikke sett Performance VW hos Narvesen. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 den bilen der er fin ass.. er vell 16v med gassere på der... Var det sist jeg så den i allefall..:D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Pent, Kid-A :D Sjekk klaringen mellom framhjulet og skjermen. Nydelig Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 nice!! noken her som veit ka inpress og felgstørrelse det er på den golfen? og ka type gewinde som er på den... Skal bestille hjul til ein'ern min, så dette hadde vert nyttig informasjon. mvh øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Sitat Originally posted by menace nice!! noken her som veit ka inpress og felgstørrelse det er på den golfen? og ka type gewinde som er på den... Skal bestille hjul til ein'ern min, så dette hadde vert nyttig informasjon. mvh øystein skal finne ut det ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Sitat Originally posted by TG1 skal finne ut det ;) tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Dette er jo de gamle Golf I GTI-felga, 6x14", vet ikke innpress. Yokohama 185/50-14, 8mm spacers foran, 10mm spacers bak, SPAX RSX høydejusterbare fjærbein og Bonrath fjærskåler, som senker 15mm ekstra. Total senking er ukjent, men bånnpanna ligger 2,5 cm over bakken. Jeg liker Performance VW mye bedre enn The Golf, men det er selvsagt en smakssak. Har aldri sett Performance VW på Narvesen, og jeg er MYE på Narvesen! Andre folk har visst sett det noen få steder i landet. Merkelig egentlig, salgspotensialet i Norge burde være minst like stort som for Perf. Ford og Perf. BMW! Bilsport eier rettighetene til reportasjebildene, så de er ikke tilgjengelige. Se i Bilsport 8 2002. Det jeg la ut øverst ble aldri brukt... Dette bildet ble tatt på Molde-treffet ifjor. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Den har en 16V med Weber 45 DCOE Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Sitat Originally posted by Kid-A Den har en 16V med Weber 45 DCOE Hvordan får man vekk de rillene som er på toppdekselet , slik som på bildet. Tenkte at det ble lettere å polere dekselet hvis de er borte ;) Veit om en sjappe i Tyskland som selger slike ferdig polert men de skal ha det gamle i innbytte, jeg gidder ikke styre med å sende det til Tyskland liksom ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg