Gå til innhold

Rare folk i audi....

Ranger emnet


Roberto

Anbefalte innlegg

Kjørte gjennom loddefjord i morges, en gnom i kia foran en audi foran meg. Gjennom en rundkjøring kjørte kiaen litt tåpelig, og siden jeg altså hadde dårlig tid og er svært morgengretten, så stod jeg litt på fløyten.

 

Så, karen i audi trodde av en eller annen heller merkelig grunn at det var ham jeg fløytet på (:rolleyes: ) og viste meg denne :fuckme2: gjennom takluken, for så å ligge i 30 km t, blokke veien når jeg prøvde å kjøre forbi, osv... HALLO!!anger2 anger2 Ble etterhvert ganske mye mer sur av ham enn kiaen ja!

 

Prøvde til og med å rope til ham at det ike var ham jeg fløytet på, men da bare pekte han på meg som om han skulle komme ut og banke meg eller noe.. Tulling GT.

 

Visste no det at enkelte personer her i landet har heller seriøse problemer i toppetasjen, men hallo! Han her må enten ha hvert ute på noe, dautrøtt, eller bare komplett tett i pappen. Gjerne litt av hvert!

 

Jah, bare et talentløst inlegg om talentløse personer, himla interesangt sant? morph

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

arrgh ..

Blir irritert bare jeg leser slikt !! :mad:

Enkelte folk har det ikke helt bra med seg selv ..

.. Skrev du ned nummeret? ..

 

 

Som vanlig, så tenker jeg på den slags først etter jeg har komt meg forbi slike svin (som også er en historie for seg selv, var ikke lett)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Hvis du kjører en rosa Volvo skulle det bare mangle at han gav deg fingeren. Du forsøpler vår vakre natur med slikt...

 

 

 

:D:D:D

 

 

lol Rosa volvo er helt genialt!! Satser på at noen tar litt bilder av den på løpet i morgen:D

 

Sliter litt da, har en heeelt original B23 motor, og heeelt nedslitte sommerdekk på grusbane.. Blir ikke resultater med det, men masse gøy skal jeg no ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Ja det kan du jo si.. Men alt jeg gjorde var jo å gi gnomen et lite tut, et slags få fingen ut hint...

 

Da oppnådde du vel ønsket effekt? Var det ikke det han fikk da ? Helt ut gjennom takluken tilogmed :roll:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er som ett utdrag av min oppførsel i trafikken dette *ler*

Ikke se for dere at jeg gjør dette hver gang jeg kjører nå da

Har hendt max 3 ganger at jeg har brukt tuten i ren irritasjon over sakte gående kjøretøy foran meg. Gamle mennesker som ikke får ut finger'n, eller glemmer å slippe litt på klutsjen så de bare står å ruser mitt i veien *le*

Ellers så bruker jeg å telle til ti å sånn, hehehehe

 

En annen ting jeg lurer på er hvorfor i hælvette folk flasher med langlysa om de føler at du har kjørt forbi dem litt for fort eller at bilen imot syntes du var litt for nærme (selv om du hadde plenty med tid og lenge) Tror de jeg tråkker inn bremsene da og legger meg bakerst i køen?? :rolleyes:

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår