Volvo240Turbo Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 dysene virker nå men den vil fortsatt ikke starte, tror det er svinghjulet som er satt feil... noen som vet hvordan det skal sitte?? Det var en som sa at der hvor det ikke er noen "hull" rundt kransen på svinghjulet skal sitte der hvor drevet til starteren kommer ut, og en enannen som sa at der hvor det ikke er noen hull skal sitte rett opp under impulsgiveren, sist nevnte har jeg ikke prøvd noen som vet det konkret?? Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Svinghjulet skal monteres slik at der hvor det ikke er hull skal vende dit hullet til starteren skal være. Hvis du dreier svinghjulet mot høyre ser du at det blir for mye. Det passer rett og slett bare på en måte. Du får ikke plassert det helt midt på hullet altså, men litt på skrå mot venstre. Håper dette var til hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 jep prøvde det da var det ikke sjangs å få den til å starte.. skjønner ingnenting nå jeg... er det noe annet som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hvilken modell er det, noen av 940`ene disse motorene satt i har startsperre !!! Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 den er fjernet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Slik skal svinghjulet ditt stå: Har du sjekket at rotor og fordeler står riktig ? At den tenner på riktig syl.... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Dette blir det samme som jeg sa i et tidligere innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Har du sjekket at rotor og fordeler står riktig ? At den tenner på riktig syl.... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 den står riktig nå tror jeg, den går litt når jeg drar den på starteren og så dør den bare, når jeg da drar den på starteren igjen starter den men dør, tror det kan være bensin pumpa som ikke opprettholder trykket... hva tror dere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 det der er vanlig "start sperre" på mange biler, aner ikke hvordan den er på volvo'en :) svinghjulet skulle stå sånn som jeg sa eller?? =) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 jepp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 sett tenninga i hakk 2, legg deg under bilen og hør på bensin pumpen. går den? ( da suser det lavt i den ) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg