Gå til innhold

JJ... Uten Primeraen ei stund nå...


Primera SI

Anbefalte innlegg

Prøvde kje å dra fra... da e jo kje vits i... hadde bare dårlig tid... eg har og eit veldig slitt drivledd på venstre siden...

 

Kom fra stord mot svortland... og rett før bremsefeltet til moster i gassasundet fekk eg sleng... (var litt usikkerhet mellom passasjerene om kor eg sku... først venstre, så rett frem, og så venstre alikavel... då gjekk da gale... sidelengs inn i den øya i krysset... lagunaleppa er heil så den treng eg ikkje bytte... så det uorgianle er nok bare felg, dekk ,senkefjær og demper... rekner med eg får byttet begge fremdekka når det eine er gåent???.... er jo slitasje forskjell viss ikkje...

 

Ja, trur og du får begge dekko nye, noko sånn me at du kun får skifta på heile akselen. altså beggesider.. Men veit ikkje korleis da e med felgane.. men har du FULL kasko så trur eg du får dekka alt.. +/- Menne du va jo heldig tross alt då! kunne gått vesentlig verre da der!! Korleis ser bremseskivo etc ut då? drivaksla? gåent alt da? Satsa på da ordna seg! stygg smell vertfall. bra da gikk "nokelunde" godt.

 

menne, kim så hadde kræsja på røyksund? en primera te? farge?

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, trur og du får begge dekko nye, noko sånn me at du kun får skifta på heile akselen. altså beggesider.. Men veit ikkje korleis da e med felgane.. men har du FULL kasko så trur eg du får dekka alt.. +/- Menne du va jo heldig tross alt då! kunne gått vesentlig verre da der!! Korleis ser bremseskivo etc ut då? drivaksla? gåent alt da? Satsa på da ordna seg! stygg smell vertfall. bra da gikk "nokelunde" godt.

 

menne, kim så hadde kræsja på røyksund? en primera te? farge?

 

va han dere Jarl Stavland elle ka han hette... Bremsesjevo snakke me kje om trur eg.... alt framme på den sio e fuckt up... ser jævlig ut.... alle stag e vrengte og alt e flytta på...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

well Å ka prøvde du å oppnå me å kjøra i 80km/t inn i den midtrabatten?

 

va vel kje stort å oppnå med da... fekk som sagt sleng rett før bremsefeltet... va kje noke å gjer då... glatt va da og... då får sjå itte neste gang du e der... vise tydli for å sei da sånn... faens drit asså... men da ordne seg... e bare gla eg bare strøyk sio langs da 80 mm stålrøret på skiltet i staden for å treffa rett i...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va vel kje stort å oppnå med da... fekk som sagt sleng rett før bremsefeltet... va kje noke å gjer då... glatt va da og... då får sjå itte neste gang du e der... vise tydli for å sei da sånn... faens drit asså... men da ordne seg... e bare gla eg bare strøyk sio langs da 80 mm stålrøret på skiltet i staden for å treffa rett i...

 

Så sant så sant.. kunne blitt nasty da. Hold oss oppdatert på korleis da løse seg då.

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No e da snakk om rammeskeiv... menne vett kje noke mier før i måro sikkert... fekk kje veta noke i dag... ikkje ant enn at felgane får eg nye...

 

naai.. ikkje rammeskeiv? då e da vell kondemnering? :( får håpa da besta då! bra du fekk nye fella ja.. men bittert om bilen blir kondemnert.

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ska no utruli godt jerast å få sleng på ein framjulsdreven bil når du kjøre rett fram då men... :cab

 

Ikkje når du ser på forklaringen..

 

Nedbremsing, feltskifte med litt sikk sakk kjøring.. Er jo sånn du tar en

inertia drift eller hva det nå heter..

Og når du flytter vekten fram, og slenger på bilen, så bryter fort bakhjula..

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaden kom på litt øve 30 000... har bestillt ny felg idag... får bilen igjenn om ca 2 veke... fronten er bare oppskrapet, men de gidde kje sparkle... så derfor blir det ny.... så har eg den gamle til å plastre på i vinter... skal ha den litt lavere og litt sånn... blir sikkert eit kjekt prosjekt... bilder kommer underveis....

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår