NeDDz Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Har funnet optimalt plass nå. Har ikke sjangs å presse 50mm2 kabel gjennom en av gummiproppene, så jeg tar det gjennom hjulbuene og inn ved clutchen og under lista/teppet. Litt jobb, men så ser det mye penere ut når ingen kabler vises :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Mondeoen har to hull ved panserhengslene (et på hver side) som leder ut i hver forskjerm og to hull fra forskjermmen og inn innunder dashbordet. På venster side har jeg en 25mm2 strømkabel på høyre en defa strømkabel tetta rundt kablene med silikon. Hullene er lett å finne i motorrommet men di andere må du fjerne innerskjermen eller lete under dashen etter noen gummiplugger du må presse ut. lykke til! Ikke å anbefale å borre i hytt å pine da det er mye doble plater og strømkabler du kan treffe på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_4x4 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hæ? Kan du forklare denne en gang til? Det er ikke noe orignalt hull i hjulbuen fra før av? Ligger kabelen mellom hjulbuen og innerskjermen da? :) ja på passasjersiden skal det være en pakning, jepp den ligger dær en plass, hvis ikke, så må det være noe som er ettermontert på min mondeo, men tror ikke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford kalle Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 takk for godt tips me sjermen:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg