Gå til innhold

Prisoverslag på "normal" Golf II 1,6 1989..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

Hoi,

Har en VW Golf II 1,6 liter fra 1989 (reg sent 1988) stående i garasjen, og tiden har kommet til å finne ut hva jeg skal gjøre med den. Siden jeg har en nyere nå for tiden, så trenger jeg den ikke akkurat, tenkte å kanskje bruke den som vinterbil, men vurderer andre muligheter.

Tenkte på å prøve å få solgt bilen, men er usikker på hva den kan selges for. Sendte den på EU-godkjenning, og fikk igjen en beskjed om at verkstedet skulle ha 4-5000 for å få den EU-godkjeng (var noen mangler for å si det slik). Skal komme med mangellista senere, jeg fikk bare såvidt sett på den på verkstedet.

Info;

1989-modell

Grå/grønn av farge (usikker på kode)

5-dørs

Litt rust rundt om

Kjørt ca 270.000km (langkjørt som pendlebil)

Venstre bakdør er bulka etter at en bil kjørte på den

Venstre bakskjerm har en liten bulk etter samme uhell som over

Interiøret er STRØKENT

Både sommer og vinterdekk på felg

Blaupunkt radio/kassett

Motorvarmer (som fungerer)

Vrakpanten er jo 1500, så noe over dette bør vel være mulig. En på verkstedet mente at rundt 4000 i den standen den står nå med gode vinterdekk kunne være mulig, men hva mener andre..?

Eneste bildet jeg har er dette, men det er fra før døra ble ble bulka. Ny dør koster forøvrig rundt 500 spenn hos høggern.

utsikt2.jpg

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bud på 3000 av dem på verkstedet.

Vurderer å si 3500 så blir den solgt.

På den annen side, så blir jeg litt skeptisk når de på verkstedet vil kjøpe bilen, de kan jo bare si mye rart som er feil uten at jeg har aning på om det stemmer eller ikke..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider