maxis Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Skal man først bruke noen kroner ville jeg heller satset på denne: volvo 242 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Skal man først bruke noen kroner ville jeg heller satset på denne:volvo 242 turboen å det staget i motorommet ble stjålet fra den bilen rett etter den var ferdig.. tror han kjøpte en ny en igjen.. han har foresten en del gromme 242'er, en med sekser dobbel turbo. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Skal man først bruke noen kroner ville jeg heller satset på denne:volvo 242 Joda, hver sin smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Skal man først bruke noen kroner ville jeg heller satset på denne:volvo 242 FYYYY..... så sinnsykt råå, men prisen var for dyr. Hadde det vært inkludert datasprut og data-tenning, så hadde prisen vært grei. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Joda, hver sin smak. selvsagt,men her er det inklusive bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 selvsagt,men her er det inklusive bil. Jess, dvs. at den er perfekt for de som ikke har bil/motor. Men Thomas sin motor/girkasse er perfekt for de som har bil, men ikke motor :D cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hadde helller glatt kjøpt sundin sin bil for 130k i stedenfor!! Der er det hvertfall skikkelig sprut og tenning + at du får med norgers RÅESTE 244 karoseri på kjøpet!!! :fire: :fire: :fire: http://www.b4you.no/forum/topic.asp?TOPIC_ID=11348 Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Sant sant... Faen meg heftige saker det der:D Flere bilder med specs mottas med stor takk. Er ikke drivverket på denne bilen tann-løst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Sant sant... Faen meg heftige saker det der:D Flere bilder med specs mottas med stor takk. Er ikke drivverket på denne bilen tann-løst? 3. på kassa er vel borte + mulig at bakaksel trenger en overhaling.. Men det er ikke mye kr å snakke om! Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Nei, dette er billig!!! såkalt høstpris... Skal legge interessen litt på hylla, eller interessen forblir, men vil bli fornuftig :( Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 HÆ? Skal du selge den gromheten der... :( huffda... Åssen er det med skilter og vognkort på øsa di, sundin? Er det noe som er godkjent i vognkortet? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 forholdsvis lite som er godkjent der foreløpig... men det kommer om jeg skal beholde bilen... Noen her vil vel ha norges grommeste 244?? Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 forholdsvis lite som er godkjent der foreløpig... men det kommer om jeg skal beholde bilen... Noen her vil vel ha norges grommeste 244?? Hvorfor selge... har ikke skjønt meg helt på de som bruker mange PENGER på bilen og når den er ferid så selger de den... Behold den. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hvorfor selge... har ikke skjønt meg helt på de som bruker mange PENGER på bilen og når den er ferid så selger de den... Behold den. Samma her, jeg har heller ikke skjønt det. Man får jo somregel aldri igjen alle penga man har lagt i det, når man har så masse gromdeler... Kommer jo litt ann på hva man er villig til å strekke seg i prisa da, men... Jeg hadde heller beholdt den bilen hadde den vært min, siden det ikke er en kjeft som har lik bil. Har man dårlig økonomi er det ikke noe argument for å selge no' såpass gromt mener jeg! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hvorfor selge... har ikke skjønt meg helt på de som bruker mange PENGER på bilen og når den er ferid så selger de den... Behold den. Har du ikke skjønt at det er litt av sykdommen? Det er som narkomani; man begynner i det små som ung, klarer ikke komme ut av helvete, og må stadig over på sterkere saker.... Enten smeller det til slutt, eller så kommer man ut av det.... eller så driver man og surrer hele livet, blir aldri voksen og klarer seg relativt bra :cool: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg