Skidracer Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 I dag hentet jeg dette settet med felger. De er hele og komplette, og har stort sett ligget i en kjeller siden slutten av 70åra. *Jeg har funnet dem både som 13" og 14", men mine er 14"x6". Hva slags bil har de stått på originalt? Regner med det er 71-73 mustang, men hva slags modell? *Hva skal jeg bruke for å polere dem? vet autosol er fint på alu.. Men dette er magnesiumfelger, og det vet jeg fint lite om.. Noe må jeg ihvertfall bruke, da de er veldig støvete... *Hva er de egentlig verd? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 1973 Mustang..men er ikke sikkert disse er de originale som stod på i 73, ligner dog. Kan sjekke det opp. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Takker:) Fint å vite litt om dem. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal bruke dem på.... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 De der er vel Shelby Slot Mags?De var ganske vanlige før og var vel forholdsvis rimelige.Noe voldsom verdi har de nok ikke men men.(Med mindre de bare ligner på de vanlige og kansje er sjeldne/spesielle) Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Enig med V8power. Detter er ettermarkedsfelger fra sent 70, tidlig 80-tall! Var svært poppis på den tiden... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ettermarkedsfelg nr.1 i ca 1980, akkurat som ChromeSpoke (Rustspoke) ca 10 år senere.... Er de ekte vare må jeg ha meg unnskyldt, men de ligner på en prikk på de "vanlige" for meg hvertfall. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Som det står i tittelen, er det de ekte magnesiumsfelgene. Replicaen har ikke "Shelby Cal 500" stempla på innsiden. Det har disse. Det står replicaer på en av de andre bilene på verkstedet, ser du. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg