mcbanan Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Har du luftfilter FØR luftfilteret? :tannløs Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Har du luftfilter FØR luftfilteret? :tannløs Fankern! Du var før meg, skulle spørre om akkurat det samme. hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 fikk veldig lyst på sånne panser åpnere/løftere jeg.. dyrt?? Ble veldig mye bedre med hvite blinklys forran;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 fikk veldig lyst på sånne panser åpnere/løftere jeg.. dyrt?? Ble veldig mye bedre med hvite blinklys forran;) har sett dem på autospar.no ca 4-5 hundre kr mener jeg å huske Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Fjern hele luftfilter driten og monter sånt filter isteden! Hvis du får tak i en større gasser også så blir det bra! Mye fetere lyd! Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 OKey.. jeg har tatt ut luftfiltere i den org. luftfilterboksen. Så det er bare ett luftfilter. De panserløfterene er jeg veldi fornøyd med.. de var verdt penga, tror jeg ga litt over 600kr for de på bilextra. De er laga for å sitte på en sierra. anDtHo: Hvor kjøpte du den luftfilter saken? greit sak å sette på? Forgasser hadde vært morro sette på større ja, men jeg kan jo ikke noe om motor da.. klart jeg har lyst til å lære da! Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 anDtHo: Hvor kjøpte du den luftfilter saken? greit sak å sette på? Forgasser hadde vært morro sette på større ja, men jeg kan jo ikke noe om motor da.. klart jeg har lyst til å lære da! Fikk tak i innsug og gasser fra RS2000, er en god gammal gasser.. Bilen går mye bedre en før og den høres hissig ut.. hehe.. Luftfiltergreia er en metall plate som er tilpassa forgasser og luftfilter.. Tror du får kjøpt dem, hør med folk som trimmer sånne motorer, rallycross miljøer bla.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraBorge Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Morsomt psosjekt du driver med! mye bilder og det skjer mye. Husker du hva du bestilte fra dioder.no?? da slipper jeg å ta ut dashen bare for å sjekke hvilke dioder jeg trenger og så sette den inn igjen... Siter -03 Nissan Navara Di -92 Sierra Clx -67 Ford Taunus 17m S x -04 Citroën C2 VTR x -89 Sierra IS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 husker hva jeg bestilte ja.. Diodene het 311. Koster 59,- pr stk mener jeg. Godt med tilbakemeldinger well I morgen kommer det på sota baklys, skal også ta bilde av det ferdige resultatet i bagasjen. Hvordan det er festa osv. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOFTY Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Bare jeg som tenkte Mercedes Evo-vinge? :D det var første som slo meg å :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOFTY Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hva? tenkte på å kjøpe et usynlighets-teppe,.. men det var dyrt..også finner jeg det aldri hvis jeg glemmer hvor jeg la det. ehm det var kødd eller finns det etterelaent som heter "usynlighets-teppe" som er etterelaent jeg ikke aner hva er..?:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraBorge Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 husker hva jeg bestilte ja.. Diodene het 311. Koster 59,- pr stk mener jeg. Oki; takker. hvor mange trengte du a? da er jo bestillinga bænkers:) Siter -03 Nissan Navara Di -92 Sierra Clx -67 Ford Taunus 17m S x -04 Citroën C2 VTR x -89 Sierra IS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Usynlighets-teppet var nok en liten spøk. Men hadde jeg hatt det ville jeg sluppet å hatt en alarm da;) Jeg trengte 5stk dioder i mitt dashbord. Bare å bestille da:D Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Sånn.. har fått byttet ut lyktene nå. Det gikk jo som en lek. Bare 8 skruer pr lykt. Da har jeg endelig fått bort alle de orange delene på bilen.. sånn så det ut: Her ser du forskjellen. Bytta høyre lykt: Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Artig å lese om det du gjør med bilen! Bare å pøse på med bilder! Likte det blå lyset i instrumentbordet! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg