technophobia Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Det er vel ikke noe stort problem å la den stå i brakk et års tid mens du er i militæret? Bare levere inn skiltene og si opp forsikring osv. Så kan du jo pusle med den innimellom når du har perm.. Også får du jo en fin slant penger når du dimmer... :) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hadde funka det, å hatt den ståenes. Men nå er det noen folk som har ringt på den. Da er det no way back. Men det blir et nytt prosjekt når man får tid til det. Lært masse av denne sierran, og har blitt kjempe fornøyd med den. Er litt trist å selge noe man har lagt mye sjel i, men siden det ikke er plass i garasjen så er det ikke så fristene å la den stå i vær og vind uten å bli brukt. Da vil jeg heller unne andre den gleden av å kjøre Sierra. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hei, håper det ikke er for sent og stille et lite spørsmål. har selv en sierra, og vil koble på turteller jeg og, var det vanskelig, og hvordan gjorde du det? håper du kan fortelle meg det, er ikke alltid like lett og høre turtallet på motoren når man spiller høy musikk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det var kjempe lett. Hvis du har samme type som jeg har, så er det hvertfall en grønn ledning som skal til coilen. Mener å huske den skal på +. Der hvor det er en sånn "plugghette". Nei.. er veldig greit å ha når man har høy musikk.. så erre litt tøft å ;) Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det følger også med en grei bruksanvisning når du kjøper turteller. :) Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Den skal nok på minusen på coilen. Jeg har aldri kobla den på pluss! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 tusen takk for svar, regner med at jeg kjøper meg en til helgen. har vel så og si lik bil som deg, men jeg har sedan :) driver og pimper den opp nå om dagen,he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 DA sier vi -'en da. Husker bare at det jeg måtte få på en kabelsko for å tre den oppå coilen. Har du bilder av sierra'n din? Eller har du en tråd hvor det skjer ting? Får se hvor lenge jeg har sierra'n min nå. Spennende. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 har ikke no tråd på det da økonomien min gjør at ting tar tid, så skal heller lage en tråd med ting som er gjort og massevis av bilder når jeg kommer i fast arbeid igjen :) har bilder da, kan vel ta og laste opp et par: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ah. så morro. Her er det mye som kan gjøres. Lykke til. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 takk takk :) kan si så mye som at jeg har store planer for denne bilen, uten og røpe så altfor mye =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 takk takk :) kan si så mye som at jeg har store planer for denne bilen, uten og røpe så altfor mye =) motormessig, utseendemessig, lydmessig eller helgardering?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 motormessig, utseendemessig, lydmessig eller helgardering??hehe foreløpig blir det bare gjort nødvendige ting, ta rust etc, men det diskuteres noe med import av en delebil:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 foreløpig blir det bare gjort nødvendige ting, ta rust etc, men det diskuteres noe med import av en delebil:rolleyes: ok.... er aldri dumt å ha en delebil når man holder på;) vet aldri hvilke deler man brått trenger lissom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hehe, sant nok.. står muligens en bittelitt grommere motor i delebilen også, skal ikke røpe for mye heller... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg