sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Dette er en rask modd :) ris/ros? Org Modd: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 nice... men felgene er litt blurry ser det ut som... å dekka skulle vert litt breiere.. TØFF modd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 nice... men felgene er litt blurry ser det ut som... å dekka skulle vert litt breiere..TØFF modd ja veit.. men fant ingen andre felger.. :\ men altså, dette var gjort på 15-30 min :) notin Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 nice... men felgene er litt blurry ser det ut som... å dekka skulle vert litt breiere..TØFF modd yep yep yep Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Pent :) Felgene er blury, ja. Digger skiltet ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 veldig clean og pen ! bakfelgen er litt ut av stilling, borbet A sant? fete felger ! sjekk PM boksen din, du har noe jeg har lyst på !! mvh nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 veldig clean og pen ! bakfelgen er litt ut av stilling, borbet A sant? fete felger ! sjekk PM boksen din, du har noe jeg har lyst på !! mvh nedi takker :) sjekker nå :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg