Gå til innhold

Litt info - og trenger hjelp..

Ranger emnet


Gjest MrHenrik

Anbefalte innlegg

Gjest MrHenrik

Hei!

 

Gatebil har fra før av sine tre hovedtreff (festival). Vi utvidet i 2005 med Gatebil-On-Tour, med blant annet et treff i Kristiansand. Dette ble utrolig godt mottat - og vi vil i 2006 besøke flere deler av Norge..

 

Hadde du planer om å sove deg gjennom vinteren? Glem det - vi skal arrangere et isbanetreff! I den sammenheng trengs det en lokasjon i området rundt Lillehammer. Vet du om et passende tjern/vann/innsjø – tips meg på henrik@gatebil.no!

 

Info: Av hensyn til sikkerhet krever vi å godkjenne alle deltakende biler i forkant. Det vil ikke være mulig for alle å delta. Maks 50 biler. Minimumskravet er sikkerhetsbur. Vil du prøve deg på isen, send oss bilde av bilen din, samt litt info om den. Fortsatt til min mailadresse.

 

Til sommeren blir Gatebil-On-tour utvidet med 3 nye treff, i tillegg til Kristiansand. Dette innebærer totalt fire en-dags events. Vi ønsker i den sammenheng å få tilgang til store asfalterte områder med mulighet for å drifte, breisladde, 201m og superstage. Først og fremst i byene: Trondheim, Bergen og Stavanger. Vet du om noe - tips meg!

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere leter etter en plass til isbane kjøring ved lillehammer.

 

Da kan jeg opplyse deg om at Hunderfossen familieåark brøyter en bane på gudbrandsdals lågen ved demningen på hunderfossen.

 

Dette brukes til dekk testing, og mer enn det vet jeg ikke.

 

kontakt informasjon til ledelsen i huderfossen familiepar eller deres teknisk avdelig får du av meg, hvis du sender meg en PM :)

pajero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrHenrik
..blir det på det isbanetreffet,blir det inngangpenger? eller blir det bare kjøring?

 

Alt for tidlig å si noe om. Uansett blir det kjøring! :)

 

Skal være litt på leit etter passende plasser for dere :)

 

Kult! Takk skal du ha!

 

Da kan jeg opplyse deg om at Hunderfossen familieåark brøyter en bane på gudbrandsdals lågen ved demningen på hunderfossen.

 

Hunderfossen hadde vært knallbra! Vi pratet faktisk med dem i dag. Uten at det er fastsatt noen ting. Takk for tips!

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått at dere skal ha noe vintertreff rundt Lillehammer, så slipper jeg å vente så lenge på neste treff vertfall.. :)

 

Mjøsa er jo stor og bred.. :hammer Førstemann fra Eidsvoll (eller hvor Mjøsa ender) til Lillehammer og tilbake.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at dere tar turen til Bergen over sommeren da.

 

Er jo en GO-Cart bane på Eikås som blir brukt til diverse lokale arrangement, og der er det også mulig for 201 m. Blir arrangert Street Legal der 2 ganger i året. Litt info finner du her: http://www.nmkbergen.no/

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrHenrik
Er jo en GO-Cart bane på Eikås

 

Skal sjekke ut banen! Takk!

 

skal du ut på isen henrik he he hadde vårt rått å pigga de dekkane dine

 

Seff! 345/35-18 med ispigg og 2mm klaring mot glassfiberen - blir saker! :)

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår