selbekk Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er det mye stress med å skifte varme-apparatet fra den gamle versjonen med sliders til den nyere versjonen med vribare kontroller? Når kom den nye versjonen? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Så vidt jeg kan huske så kom det "nye" panelet i begynnelsen av 92. .Sliderpanelet er lavere i høyden kontra vribryterpanelet så litt modding må nok til......kul upgrade dette her;) LYKKE TIL! cheers Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Så vidt jeg kan huske så kom det "nye" panelet i begynnelsen av 92. .Sliderpanelet er lavere i høyden kontra vribryterpanelet så litt modding må nok til......kul upgrade dette her;) LYKKE TIL! cheers takker :D Men er det ikke litt stress siden den ene er sliders og den andre er snurrebrytere (huff, husker ikke norsken min etter altfor lenge i statene ;) )? Går dette i det hele tatt? noen som har peil? Høyden fikser vi alltids, da jeg skal fikse hele den kolonnen i glassfiber etter en liten stund. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 takker :D Men er det ikke litt stress siden den ene er sliders og den andre er snurrebrytere (huff, husker ikke norsken min etter altfor lenge i statene ;) )? Går dette i det hele tatt? noen som har peil? Høyden fikser vi alltids, da jeg skal fikse hele den kolonnen i glassfiber etter en liten stund. Det er helt forskjellig hele dash-en.. Men hvis du skal støpe åsånn, så er det klart at det meste går an. Men om du heller vil bytte hele dash-en, så har jeg et til salgs (94 mod).. Det er komplett dash, med brytere, men har ikke kontaktene som går inn bak bryterne.. Mangler oxo en liten "flis" ved siden av ramma til spilleren om jeg ikke husker feil - men det er en smal sak å lappe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Se her: Klima-modul Vurderer selv jeg, men spørs om det er stress eller ikke... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Se her:Klima-modul Vurderer selv jeg, men spørs om det er stress eller ikke... Har ikke sett så nøye på det, men tviler på at det er så enkelt som bare å bytte den fremste plata.. Tipper at det må byttesw inn igjenom.. Tenker på kabler/wire videre bakover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har ikke sett så nøye på det, men tviler på at det er så enkelt som bare å bytte den fremste plata.. Tipper at det må byttesw inn igjenom.. Tenker på kabler/wire videre bakover.. Ja, tenkt på det selv.. Er nok ikke samme mekanismen på wirene osv... Må kanskje ut med dashen uansett, så får se hva det blir til! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ja, tenkt på det selv.. Er nok ikke samme mekanismen på wirene osv... Må kanskje ut med dashen uansett, så får se hva det blir til! Har som sagt dash med hele mekanismen for salg om noen skulle være interessert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Pris? Har du bilde? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Pris? Har du bilde? Har ikke bilde, men er et '94 mod dash.. Det ligger stuet bort på trevet, så orker ikke dra det ned for å ta bilde... Pris: 300,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg