Jeppe Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Lager ikke rs-utblåset en sånn poffventillyd? Og er det vits med en poffventil i tillegg da? Digger lyden slikt lager nemlig! Noen som har en til salgs? Og ang. rustfrie rør i motorrommet, er det ikke billigere og like bra omtrent å få en rørlegger eller en eller annen plattenslager som har slikt, å kutte det til for deg? Og hvis du trenger en bøy (la oss si 45 grader), kan ikke de lage det pent? Eller kanskje det går ann å kjøpe noe på en bilrekv. butikk? Finnes det andre type silikonslanger (les "billigere") enn samco? Noe generisk funker sikkert like bra, men jeg vil gjerne ha røde. En mulighet eller drøm? Og var det noen som hadde noen originalfelger eller billigfelger med vinterdekk liggende? Eller vet noen om noen bra tilbud? Luv Finnes andre måter å få kul lyd på. Hadde et luftfilter som plystret ganske tøfft på min gamle. Den lyden du digger hører hjemme i en turbo bil. Det vil ikke ha noen funksjon i din motor. (regner med du har g60) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Lager ikke rs-utblåset en sånn poffventillyd? Og er det vits med en poffventil i tillegg da? Digger lyden slikt lager nemlig! Noen som har en til salgs? Luv Dump gå GG0 er ikke noe vits, du har egentlig en orginalt i bypass-ventilen. Du vil få dumplyd mer eller mindre hele tiden. Et tips til deg: Bruk søkefunksjonen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Lager ikke rs-utblåset en sånn poffventillyd? Og er det vits med en poffventil i tillegg da? Digger lyden slikt lager nemlig! Noen som har en til salgs? Og ang. rustfrie rør i motorrommet, er det ikke billigere og like bra omtrent å få en rørlegger eller en eller annen plattenslager som har slikt, å kutte det til for deg? Og hvis du trenger en bøy (la oss si 45 grader), kan ikke de lage det pent? Eller kanskje det går ann å kjøpe noe på en bilrekv. butikk? Luv Skjønner ikke at en med så lite erfaring har turt å kjøpe seg en problembil som Corrado... Good luck ;) Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 *kremt*.... JEG synes det er FLOTT at vi får nye folk inn i Corrado/G60 miljøet hele tiden! ;) Man lærer av å skru, og ikke minst å spørre... det er ikke vits i at ALLE gjør samma feila lissom.... Stå på alle mann! [og kvinner da SEF!] ;) Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Nah, kvinnene kan koke kaffen ;) Neida, det er moro å skru bil. Er det så mye problemer med de da? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hehe, MÅ nok regne med å skru litt ja! Men men, er jo artig og da! :driving Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Nah, kvinnene kan koke kaffen ;) Neida, det er moro å skru bil. Er det så mye problemer med de da? Hvem snakket om kvinner og menn egentlig? Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-70 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det er ikke noe mere feil med den en med andre kompressor/Turbo biler. Super å kjøre :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det er ikke noe mere feil med den en med andre kompressor/Turbo biler.Super å kjøre :wave G-laderen er jo et kjent problem, som jeg selv har hatt masse tull med.. Også begynner det jo å bli en gammel bil da, så det er jo nok å finne på Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-70 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jo det er sant nok men ingenting varer evig, du må skru litt på gamle biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det er sant, du bør kunne skru når du har sånne biler. Du lærer masse, men uten teknisk innsikt kommer ein ikke langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 den nyeste bilen vi noensinne har hatt var.. uhm.. denne corradoen fra 89. Er vel vant til å skru litt nå og da. Hvis g-laderen overhales når den skal er det vel ikke så mye tull med den, eller? Andre ting jeg skal se etter? Vi hadde samme motoren (litt eldre versjon, men fortsatt) i en '87 golf gti 8v, og den var jo grei. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 kjører du rolig på kald motor går det som smurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 den nyeste bilen vi noensinne har hatt var.. uhm.. denne corradoen fra 89. Er vel vant til å skru litt nå og da. Hvis g-laderen overhales når den skal er det vel ikke så mye tull med den, eller? Andre ting jeg skal se etter? Vi hadde samme motoren (litt eldre versjon, men fortsatt) i en '87 golf gti 8v, og den var jo grei. Jeg hadde det som en gyllen regel at jeg aldri dro på skikkelig før jeg hadde oljetemp på 80 grader, syns jeg behandlet den "riktig".. enda var jeg ut og inn med laderen 5 ganger i løpet av de 9mnd jeg hadde G-lader i bilen min fordi den spruta olje og den ene gangen knakk bolten på reimhjulet.. Så takke meg til turbo.. Er fortsatt mye å finne på, men g-lader må liksom sendes bort til noen som kan det, mens med turbo kan det meste fikses selv. Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg