xanakor Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 så en einser med jaegermeister på sidene på orkanger for noen dager siden. så sinnsykt fet ut. noen som vet hvem som har den? Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Oransj? rakriste her på forumet har slakta den. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 den var nok oransje ja. Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Oransj? rakriste her på forumet har slakta den. :) er det ikke lenge siden han slakta den? Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 er det ikke lenge siden han slakta den? jo det er nok nærmere 2år og ikke 2 dager siden det. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Det er vel litt voldtekt av golf1 og sette på RS-fanger foran og no seidel jalla bakfanger?? men ellers er den helt grei i mine øyne da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 jo det er nok nærmere 2år og ikke 2 dager siden det. Iom. at han så den på en side (sikkert webside), så var det nok ikke live. ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Iom. at han så den på en side (sikkert webside), så var det nok ikke live. ;) Det han mente var nok at det var "jaegermeister-dekor" på sidene av bilen... sombrero Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Det han mente var nok at det var "jaegermeister-dekor" på sidene av bilen... sombrero og? Har ikke sagt noe annet, jeg. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 og? Har ikke sagt noe annet, jeg. Iom. at han så den på en side (sikkert webside), så var det nok ikke live. Du som dro inn webside her.... karen sier jo at det sto jægermeister på siden av golfen og at han har sett den for noen dager siden. Ergo er det ikke rakriste sin bil. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Du som dro inn webside her.... karen sier jo at det sto jægermeister på siden av golfen og at han har sett den for noen dager siden.Ergo er det ikke rakriste sin bil. Oops. Litt sløv om dagen, gitt. :P Trodde han hadde sett den på en (web)side. Ikke siden av bilen. Bah.. Bøyer meg i eksosen. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg