505v6 Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hei!!! Har samma forsterkeren sjæl! Det er en monoblokk med, helt riktig, dobbel utgang...bare at det de er fysisk en og samme utgang. Praktisk hvis du skal montere 2 element langt fra hverandre. :D For det andre vil denne forsterkeren drive de RF 12"erene veldig bra!! Hadde to slike av forrige generasjon i porta kasse...Låt helt rått!!! Go for it!!! :w00t Skal forresten selge den forsterkeren hvis du er interessert Caddy `88??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hei!!! Har samma forsterkeren sjæl! Det er en monoblokk med, helt riktig, dobbel utgang...bare at det de er fysisk en og samme utgang. Praktisk hvis du skal montere 2 element langt fra hverandre. :DFor det andre vil denne forsterkeren drive de RF 12"erene veldig bra!! Hadde to slike av forrige generasjon i porta kasse...Låt helt rått!!! Go for it!!! :w00t Skal forresten selge den forsterkeren hvis du er interessert Caddy `88??? :) da MÅ være feil bilde rett og slett, fordi den har en "høyre" og en "venstre" kanal.... dessuten kan den brukobles, hadde vært mono blokk, altså 1 kanals forsterker hadde den ikke hatt "bridged" symbol mellom 2 av kanalene/hver aktiv utgang... :fire: forresten: 12dB delefilter på subben er dårlig greier det... minst 18dB, helst 24dB er akseptabel for dagens nyere forsterkere... -tenkte høyt nå da- kiddie Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Det er feil bilde...men det er bilradiosesialisten sin feil. De som har linket til feil bilde. Her er et bilde tatt ut fra manualen til P3001: Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 riktig, det jeg sa at det var 2 utganger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 jepp!! :) men forsterkeren "ser" bare EN utgang, så kobler du til 2 elementer (1 stk på hver kanal) er det det samme som om du parallell-kobler elementene... litt O.T kanskje men: er du interessert i den der har jeg en liggende...:) 2000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 har sendt deg pm! Så det lønner seg for meg, ettersom jeg har 2 ellementer og koble 1 på hver "kanal" eller bør jeg brokoble? Kommer ikke det på det samma? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 har sendt deg pm! Så det lønner seg for meg, ettersom jeg har 2 ellementer og koble 1 på hver "kanal" eller bør jeg brokoble? Kommer ikke det på det samma? hehe... det var litt vanskelig dette her Caddy.... :hammer men da er jeg ening ang bildet!! Caddy: du kan ikke brokoble den ampen!! men om du kobler en høytaler på utgangen A og en høytaler på utgangen B så har i virkeligheten parallel koblet elementene, riktig nok som 505V6 sier... er impedansen på hver element 4 ohms så vil ampen bli belastet med 4ohm*4ohm / 4ohm+4ohm= 2ohm... ohms lov. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jo, den kan brokobles.. Står Bridged over med en strek til A+ og en til B-.. Hvordan vil dette kobles best mulig til 2 stk Rockford p2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jo, den kan brokobles.. Står Bridged over med en strek til A+ og en til B-.. Hvordan vil dette kobles best mulig til 2 stk Rockford p2? Hei! Dette er en mono forst. og er laget slik at det er letter å koble til flere høyt. Du kan ikke / trenger ikke å brokoble de to kanalene på forst. pga. kanal A og B går sammen til en inne i forst. Det er laget A og B for å lette arbeidet med å koble til flere høyt. HUSK!!!!!! DU SKAL IKKE BROKOBLE A OG B KANALEN, DET ER EN OG SAMME KANAL................ Så du trenger bare å dra kabel fra den ene subw. og til forst. og fra den andre og til forst. RF P2 er en enkel spolet subw. så du trenger bare å koble subw. 1 på A og Subw. 2 på B og da blir forst. lastet ned i 2Ohm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg