DaButcher Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Nei nei, men så er det vell ikke snakk om så mye trykk på de Mercedesene heller? Nå lærte jeg noe nytt i dag og:D Men det blir jo forferdelig tungt med 4mm gods i ladeluft røra da.. neh, ikke så veldig tungt, om du får laget i ALU. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Heh, ja så var det det da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Heh, ja så var det det da... Det er jo bare å kjøpe 3" alu rør, noen rette og noen med bend.. Så må en eller annen sveise dem sammen. det er mer plukk med feste til compressoren, ville jeg tro. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hva er gjort med motoren din s90r?? -Pianotråd -850 2,5LT stempler -Rustfritt grenrør -Racegate -Turbonetics To4E 60-1 -511 ml dyser -Autronic SMC -Tilton 3- plate clutch Og masse annet som jeg har glemt:) 426 hk 5300 o/min. 580 NM 4300 o/min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 hvorfor har du ikke skilter på s90,en? kjører forbi den vær dag, stuselig å se den uten skilter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Var skilter :P Uansett... Hvem er det som eier denna: Fant den når jeg kikk igjennom alle bildene til upload-scriptet.. Den står jo på Grünerløkka hele tida, går forbi den nesten hver dag.. Blir så glad når jeg ser den :) Noen her på forumet? Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det er jo bare å kjøpe 3" alu rør, noen rette og noen med bend..Så må en eller annen sveise dem sammen. det er mer plukk med feste til compressoren, ville jeg tro. Sant nok sant nok. Lettere med silicone bender, tøffere og:P hehe. Jeg må seriøst anskaffe meg skikkeligge slangeklemmer, driver og popper av av og til. hehe :hammer Skulle sett når vi var på vei til rudskogen, fullastet bil med 3 mann i bilen og bånn gass oppover seljestad svingene (kongevei, ca 170km/t da det skjedde) så sa det PHOTCHHHHHH!!! så var det stein dødt, motoren gjikk men den gikk dårli. Så stoppa vi da, der har selvsakt slangen som sitter PÅ turboen hoppet av, og det gløda bra der..Så var det og vente en hel stund på at det skulle bli noenlunde kaldt nok til og skru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 hvorfor har du ikke skilter på s90,en?kjører forbi den vær dag, stuselig å se den uten skilter.. Tok av skiltene for ellers måtte jeg betale forsikringa. Leverte dem den dagen regninga forfalt;) Bilen er parkert for vinteren. Skal bygge ny motor og lakkere motorrom:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Tok av skiltene for ellers måtte jeg betale forsikringa. Leverte dem den dagen regninga forfalt;)Bilen er parkert for vinteren. Skal bygge ny motor og lakkere motorrom:) så nå venter du bare på snøen så du kan ut å leke deg med Golfen da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 så nå venter du bare på snøen så du kan ut å leke deg med Golfen da:D Yepp! Skal bli moro det:D Er endel tøft å rase rundt med 4WD;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 den golfen der på vinterføre kommer til å være et kjærlig syn :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 den golfen der på vinterføre kommer til å være et kjærlig syn :P Skal bli moro:) Er litt lei av spinnende bakhjul på vinteren;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 artig med 4-hjul som spinner ja :D veit ikke om noen med en låve å låne bort forresten? ps. blir gøy den 19.nov ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Legger ut et bilde av den første M90 kassa mi. Kom plutselig noen rare lyder fra den:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 hehe. der er resten av kassa ja ;) har bare sett den stakkars lille bortkommene biten jeg. :hammer Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg