MiNDFLaRe Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Sweet Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beefree Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 hei... vurdere å kjøpe meg en hyundai coupe 2.0 liter 1997 modell.. er det noen som veit hvilken kvalitet det er på dem? må du ofte på verksted å reparer noe ? setter stor pris på svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 vedr navn.. tuscani er feil navn på bilen i korea.. nye GK serien heter dette.. men rd1 heter tiburon og rd2 turbulence.. refererer til http://www.kspec.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Jeg har selv en '96 2,0.. Og har hatt lite problemer med den.. Evt rep har jeg gjordt selv, da deler er "billige" og greit enkelt å bytte.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg