Gå til innhold

Rått prosjekt selges! Galant VR4 4x4 Turbo

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

Det må i tilfelle være et psykisk problem, som i hjerneskade :D

Men seriøst, at man tenker slik når det kommer til butikker er jo helt naturlig, for da vet man jo at produksjonskostnaden er myye lavere enn det du betaler i butikken, samt at alle ledd i kjeden skal tjene grovt på akkurat deg. Her er saken en helt annen, jeg fikk bilen latterlig billig pga min kamerats utrolige evne til ikke å betale bil-lånene sine.

Hvis du hadde fått en 100% strøken Audi S6 til halvparten av markedsprisen, ville du kjøpt den? Om du så fikk vite at selgeren kjøpte den for halvparten av det han krever for bilen, ville det da plutselig blitt et dårlig kjøp?

Jer skjønner såklart hva du vil frem til. Jeg mener uansett at det er den som ikke kjøper bilen pga en slik bagatell, som faktisk taper noe, ikke jeg. Å bli kvitt denne bilen bør ikke by på noen større problemer,det er mange som har meldt interesse allerede :)

Originally posted by Spangen

Men når alle vet hva han betalte er det noe "psykisk" inne der som gjør at de færreste er interessert i å kjøpe igjen. Tenk hvis dere hadde visst hvor mye en vare koster til innpris i en butikk? Da hadde det ikke vært mye fristende å betale utsalgsprisen..

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen har gått mellom 50-70.000, jeg husker ikke helt i hodet, og jeg er ikke hjemme nå. Motoren og drivverk har gått 25-30.000 km som det står nå. Motoren er plukket helt fra hverandre, så nye pakninger og lager bør monteres når den settes sammen igjen. En del nye lager følger med, det samme med en del foringer, både originale og en del fra Ralliart.

Verdt å nevne er kanksje at dette er en Galant VR4 EVO, som det kun er lagd få modeller av, med andre ord en sjelden utgave av en allerede sjelden bil. EVO-utgaven har LSD-differ, større turbo, grovere downpipe, frontmontert intercooler+++

Motoren er som nevnt en 4g63, som i grove trekk er den samme som står i Eclipse GSX og Lancer EVO-modellene. EVO 1 har 99% lik motor som galanten, mens EVO 2 og 3 har en del små forandringer. På evo4-7 har de "snudd" blokken, så girkassen blir stående på den andre siden av motorrommet. En del andre forandringer er såklart også gjort oppover tidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det var da en laber interesse. Jeg fikk akkurat en mail fra en fyr som prøver å selge meg en bil jeg har veeeeeeeldig lyst på. Han ville ha 6000 Euro i forskudd for å holde på bilen for meg. Dette skulle vel tilsvare rundt 48.000 kr, så hvis noen kommer med dette de nærmeste dagene, skal de få bilen for den summen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt at du skal selge bilen:mad:

hadde jo kommet til å blitt en av de råeste gatebilene i norge..

vi som hadde den feiteste planen for denne bilen.. tror nok mange har måtte sett seg slått av denne bilen rundt rudskogen.:D

den som er så heldig å få kjøpt denne bilen gjør et kupp.

hadde jeg hatt penger,skulle jeg ha kjøpt den selv...... håper noen kjøper crxen snart:D :D :D :D :D

88 nissan silvia 1.8 t

86 opel gsi møkkabil

83 bmw 525

x88 ford sierra vinterbil

x89 subaru justy x2

=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg desperat!

Hvis noen kommer med 45.000 får de bilen. Jeg trenger penger til ny bil, og den forsvinner hvis jeg ikke kjøper den i løpet av 2 uker :(

Hvis jeg ikke får den bilen, beholder jeg Galanten selv, så dette er siste sjanse.

Har du lyst på en gatelegal rallybil,som ser litt anonym ut men har potensiale til å kjøre fletta av de fleste, kjøp den da vel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider