Gå til innhold

Prosjekt pickup

Ranger emnet


srednA

Anbefalte innlegg

Ser ut som jeg får et problem med å godkjenne caddyen med den motoren jeg skulle ha. Caddy har aldri blitt levert med noe mer enn 95 hk. Den jeg skulle ha er på 112hk.

Selve motoren på gti og vanlig 90 hk er vel "like". Kan hende jeg prøver det jeg hadde tenkt. Ser dem på motorkoden går det ikke:(

 

Her er versting Caddyen:

sportbro10.jpg

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er ett bilde av caddy med jetta bakfanger:

 

http://www.raceinfo.no/temp/tn_very%20nice%20caddy%20bak.JPG

 

Syntes det ser ganske bra ut!

 

Bilde av min sånn som den står nå:

 

http://www.raceinfo.no/temp/tn_Caddyen.jpg

 

Har noen skumle planer for den! Men den som lever får se!

 

Her er bilde av en caddy med jetta fanger. Bakfangeren til jettaen bygger lenger fram enn den på golfen.

Blir for mye plast syntes jeg, men helt klart en gjennomført bil:)

 

jettafanger.jpg

 

Stå på, blir nok bra caddyen din....

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ser ut som jeg får et problem med å godkjenne caddyen med den motoren jeg skulle ha. Caddy har aldri blitt levert med noe mer enn 95 hk. Den jeg skulle ha er på 112hk.

 

Kan man ikke øke hk-antall med 20 hk uten å måtte regge det i vognkortet a? Mener å ha lest det her et sted, men vet ikke om det gjelder om man skifter motor..

'86 Vw Polo 86c Coupé

 

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke øke hk-antall med 20 hk uten å måtte regge det i vognkortet a? Mener å ha lest det her et sted, men vet ikke om det gjelder om man skifter motor..

 

 

Ikke vet jeg, men mener på det er den prosent regelen som gjelder.

Gidder ikke godkjenne bilen. Bygger gasser videre på gti motoren og da er det ingen vanlige folk i gata som ser forskjell... hellothere

 

Om ikke jeg trikser litt med koden på motoren, har ikke satt meg inn i det enda.....

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, men mener på det er den prosent regelen som gjelder.

Gidder ikke godkjenne bilen. Bygger gasser videre på gti motoren og da er det ingen vanlige folk i gata som ser forskjell... hellothere

 

Om ikke jeg trikser litt med koden på motoren, har ikke satt meg inn i det enda.....

 

Rengjør og ta avstøp med gips, og lakk over, gammalt triks på mopeder

'86 Vw Polo 86c Coupé

 

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge forslag:

2005 Audi TT kom med en grå farge (Ikke sølvgrå). Lysere en koks-grå. Den ser litt kjedelig ut, men blir dritbra på bilen.

Vet at det ikke er en gammel farge, men den ser feeeet ut på eldre biler.

Audi TT Lake Silver?

Isåfall ser den helt rå ut på cleane biler...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult prosjekt dette her.. liker caddy:D pass på å ikke legg ut bilder av bilen med skilt.. onkel er ofte inne på forumet å ser etter "krimminelle"..

lykke til med bygginga..

 

Takker....

 

Jeg pleier å ta vekk skiltnummer når jeg legger ut, eventuelt kun bukstaver.....

 

Politiet og biltilsynet klarer ikke se forskjell på motorene, om ikke de ser motorkoden da.

Finner nok en løsning på det når mk1 gti delebil blir kjøpt inn

 

Fått kjøpt 16V bremsekraftforsterker nå da:)

 

Mangler bare , calipere (golf 3 GTI/VR6), G60 skiver (280) og en brakett.

+ alt man trenger for å bygge om til skivebremser bak.......skrik ut om noen har til salgs

Bremser: :driving

 

 

 

Legger vel ut noen bilder i løpet av uka eller neste når jeg er ferdig med sandblåsinga under...

Må snart begynne å tenke på lakk og felger, skal til Tysklad å handle i november:D

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg blitt ferdig med sliping og sandblåsing under. Har malt på kun et strøk med rustkiller. Det andre skal jeg prøve å sprøyte på.

 

CIMG4495.jpg

 

CIMG4491.jpg

 

Fant også ut at jeg måtte banke ut litt på den ene kanalen. Ikke noe alvorlig, men må sveise litt der

Flott bilde av en utbanka kanal/kant under.

CIMG4492.jpg

 

 

På mandag får jeg sveiseapparat:D

Betaler kun for gåss og tråd..... så da er det bare å prøve og feile;)

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg handla delebil som skal brukes til henger en gang jeg får tid. Delebilen blir kappa i to og vraka, men først må jeg ribbe den. (blir ikke med det første)

 

Bilen er fra 1987 og har ca. 192' km. på tellern. Litt rust er det på den, men den så fin ut under.

CIMG4502.jpg

 

IMG_0150.jpg

 

sds.jpg

 

Det her er en delebil med sjarm. Det er to skuddhull i frontruta.

 

Den nederste kula går gjennom dashen, men har ikke funne hvor den endte. (virker som sete)

CIMG45051.jpg

 

Den øverste gikk via speilet og ut gjennom bakruta:)

CIMG45071.jpg

 

Gjennom bakruta og den stål greia...

CIMG4506.jpg

 

Bilen har gått på Otta:)

Det må nå være cowboy-land der ..............hehe

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår