srednA Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ser ut som jeg får et problem med å godkjenne caddyen med den motoren jeg skulle ha. Caddy har aldri blitt levert med noe mer enn 95 hk. Den jeg skulle ha er på 112hk. Selve motoren på gti og vanlig 90 hk er vel "like". Kan hende jeg prøver det jeg hadde tenkt. Ser dem på motorkoden går det ikke:( Her er versting Caddyen: Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 185/70- 13 Low profile wheels... hehe Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Her er ett bilde av caddy med jetta bakfanger: http://www.raceinfo.no/temp/tn_very%20nice%20caddy%20bak.JPG Syntes det ser ganske bra ut! Bilde av min sånn som den står nå: http://www.raceinfo.no/temp/tn_Caddyen.jpg Har noen skumle planer for den! Men den som lever får se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Synes det så rimelig bra ut, eller... Vet ikke. Klarer ikke bestemme meg... Hvilken Jetta fanger er dette? Korta 2 er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Dette blir utrolig bra. Stå på! Farge forslag: 2005 Audi TT kom med en grå farge (Ikke sølvgrå). Lysere en koks-grå. Den ser litt kjedelig ut, men blir dritbra på bilen. Vet at det ikke er en gammel farge, men den ser feeeet ut på eldre biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Synes det så rimelig bra ut, eller... Vet ikke. Klarer ikke bestemme meg... Hvilken Jetta fanger er dette? Korta 2 er? 2er fanger ja.. syntes den er montert litt lavt på bildet. har "modda" bildet litt i paint(sånn jeg ville hatt det): http://www.raceinfo.no/temp/tn_min%20caddy%20bak.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Her er ett bilde av caddy med jetta bakfanger: http://www.raceinfo.no/temp/tn_very%20nice%20caddy%20bak.JPG Syntes det ser ganske bra ut! Bilde av min sånn som den står nå: http://www.raceinfo.no/temp/tn_Caddyen.jpg Har noen skumle planer for den! Men den som lever får se! Her er bilde av en caddy med jetta fanger. Bakfangeren til jettaen bygger lenger fram enn den på golfen. Blir for mye plast syntes jeg, men helt klart en gjennomført bil:) Stå på, blir nok bra caddyen din.... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ser ut som jeg får et problem med å godkjenne caddyen med den motoren jeg skulle ha. Caddy har aldri blitt levert med noe mer enn 95 hk. Den jeg skulle ha er på 112hk. Kan man ikke øke hk-antall med 20 hk uten å måtte regge det i vognkortet a? Mener å ha lest det her et sted, men vet ikke om det gjelder om man skifter motor.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Kan man ikke øke hk-antall med 20 hk uten å måtte regge det i vognkortet a? Mener å ha lest det her et sted, men vet ikke om det gjelder om man skifter motor.. Ikke vet jeg, men mener på det er den prosent regelen som gjelder. Gidder ikke godkjenne bilen. Bygger gasser videre på gti motoren og da er det ingen vanlige folk i gata som ser forskjell... hellothere Om ikke jeg trikser litt med koden på motoren, har ikke satt meg inn i det enda..... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ikke vet jeg, men mener på det er den prosent regelen som gjelder.Gidder ikke godkjenne bilen. Bygger gasser videre på gti motoren og da er det ingen vanlige folk i gata som ser forskjell... hellothere Om ikke jeg trikser litt med koden på motoren, har ikke satt meg inn i det enda..... Rengjør og ta avstøp med gips, og lakk over, gammalt triks på mopeder Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 kult prosjekt dette her.. liker caddy:D pass på å ikke legg ut bilder av bilen med skilt.. onkel er ofte inne på forumet å ser etter "krimminelle".. lykke til med bygginga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Farge forslag:2005 Audi TT kom med en grå farge (Ikke sølvgrå). Lysere en koks-grå. Den ser litt kjedelig ut, men blir dritbra på bilen. Vet at det ikke er en gammel farge, men den ser feeeet ut på eldre biler. Audi TT Lake Silver? Isåfall ser den helt rå ut på cleane biler... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 kult prosjekt dette her.. liker caddy:D pass på å ikke legg ut bilder av bilen med skilt.. onkel er ofte inne på forumet å ser etter "krimminelle"..lykke til med bygginga.. Takker.... Jeg pleier å ta vekk skiltnummer når jeg legger ut, eventuelt kun bukstaver..... Politiet og biltilsynet klarer ikke se forskjell på motorene, om ikke de ser motorkoden da. Finner nok en løsning på det når mk1 gti delebil blir kjøpt inn Fått kjøpt 16V bremsekraftforsterker nå da:) Mangler bare , calipere (golf 3 GTI/VR6), G60 skiver (280) og en brakett. + alt man trenger for å bygge om til skivebremser bak.......skrik ut om noen har til salgs Bremser: :driving Legger vel ut noen bilder i løpet av uka eller neste når jeg er ferdig med sandblåsinga under... Må snart begynne å tenke på lakk og felger, skal til Tysklad å handle i november:D Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Da har jeg blitt ferdig med sliping og sandblåsing under. Har malt på kun et strøk med rustkiller. Det andre skal jeg prøve å sprøyte på. Fant også ut at jeg måtte banke ut litt på den ene kanalen. Ikke noe alvorlig, men må sveise litt der Flott bilde av en utbanka kanal/kant under. På mandag får jeg sveiseapparat:D Betaler kun for gåss og tråd..... så da er det bare å prøve og feile;) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Da har jeg handla delebil som skal brukes til henger en gang jeg får tid. Delebilen blir kappa i to og vraka, men først må jeg ribbe den. (blir ikke med det første) Bilen er fra 1987 og har ca. 192' km. på tellern. Litt rust er det på den, men den så fin ut under. Det her er en delebil med sjarm. Det er to skuddhull i frontruta. Den nederste kula går gjennom dashen, men har ikke funne hvor den endte. (virker som sete) Den øverste gikk via speilet og ut gjennom bakruta:) Gjennom bakruta og den stål greia... Bilen har gått på Otta:) Det må nå være cowboy-land der ..............hehe Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg