primerasri Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=65252&page=10&pp=15 noen her inne på primera forumet sin? mener jeg har sett en slik hvit primera her inne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Uff.. trist. Kan ikke si jeg kjenner igjen primeraen nei. Vet bare om en med hvit P10 her, og den ser ikke slik ut. Hm.. Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Det var heldigvis ikke min :) Hvis noen skulle tro det.... Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg