RuuDpus Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Heisann! Hvor mye tror dere jeg må ut med for å bytte clutchen på en mazda 323F 1990 modell, hvis jeg finner en som gjør det svart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 jeg hadde tatt ca 1500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 regner med at det er en tverrstillt motor? du må regne med å betale noe i den duren som han sier ja. alt fra 1000 og oppover... men du stiller med deler ja seff, hvis det skulle være no tvil.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 å jobbe svart ekke lov...det heter kontant/momsfritt...1500 hørtes jo ikke gærnt ut...men du kan jo gjøre det selv ;) da heter det gratis Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 å jobbe svart ekke lov...det heter kontant/momsfritt...1500 hørtes jo ikke gærnt ut...men du kan jo gjøre det selv ;) da heter det gratis Genial formulering, men hvis man ikke vet hvordan man gjør det (men prøver alikevel, og gjør det feil), så heter det fort "FEM GANGER SÅ DYRT" damndamn Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Eg tar 1500kr for framhjulstrekk og 1000kr får bakhjulstrekk... Kontant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Trenger visst litt hjelp jeg også well Bilen min har en fullstendig kaputt clutch, spinner villt ved litt pådrag i 4. Kjøpte meg en ny clutch på mekonomen, og hadde en kar som sa han skulle fikse det, men det ble visst aldri noe av. Så om noen her har lyst til å tjene litt penger RILUM er det bare å sende en PM (Tønsberg + omegn, kan godt kjøre et stykke). Har haynes-boka :P Renault 19 95 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 La han som tar 1500 gjøre det..!! da har du fått gjort det billig! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Men begge holder til på Vestlandet, så er litt i overkant langt å kjøre, ellers hadde jeg gjerne gjort det :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Men begge holder til på Vestlandet, så er litt i overkant langt å kjøre, ellers hadde jeg gjerne gjort det :\ Blir litt langt å kjøre ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Ingen som trenger litt ekstra cash i jula altså? :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugland Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Heisann.. Skal sjekke litt om noen har mulighet. Hvordan gikk det på markedsføringa, forresten? Siter 76' Opel Ascona B 89' Opel Omega A 94' Opel Omega B 96' Volvo 940LT http://opelgutta.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Uhm, åffer vet du hvem jeg er uten at jeg vet hvem du er? :well men jodda gikk bedre enn forventa :) Men hadde vært konge om du får ordna no, begynner å bli litt krise :\ edit: Ahhh! Steffen right? gikk bra for deg og? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg