lile grønne Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 ------------WANTED------------ [/img] [/img] [/img] [/img]Bilen er spezziel...gift grønn lakk med svarte detaljer...16 tomzz alu felgar..vw dekal på panzer og bakluke..bøtte stoler..audi takluke med `vipp`.oppbårdt motor med lavkomp stempler og turbo charger....data sprut............Nb ..det er ikkje skilt framme på bilen.........Finnerlønn låvez..... Siter lille grønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Litt feil med BB-code i innlegget, så her er bakenden på bilen; Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallekanin Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 surt som f... :watchout Men den er jo ikke vanskelig å kjenne igjen Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hvem ville brukt denna som getaway bil da? INGEN som ser deg!!!! :hammer Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lile grønne Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hehehe.....Utroligt hva `NaRkOtikA`gjer med kroppen din... må bruke balltre hær trur eg.... Siter lille grønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 her trengs hardere lut! om jeg ser den, skal jeg følge og spore... så, en lyd til deg og noen kjennte :deng :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Du er jo bra grytelokk hvis du bruker en så lite anonym bil i ett brekk.....eller i det hele stjele noe sånt! Håper dere finner idiotene og danser oppå testiklene dems. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 gamle bilen min jo :( får håpe for din del at gliset kommer tilbake til deg i den stand den ser ut.... En av de bilene jeg har eid som jeg angrer på at jeg solgte..... når du finner den skyldige så kan du :deng :deng :deng han/dem hilsen en som føler med deg :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 lurer nå litt på hvordan idioter som stjeler en knall grønn golf som flukt bil...må jo være lamm i skallen!!! det burde være skuddpremie på bil tyver!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Gamlebilen min og jo, snart tre år sida eg solgte den... Får håpe du finner den igjen i god stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har høyrt frå kilder at det er en stjålet grønn bil med "store felger og anlegg" i trengereid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har høyrt frå kilder at det er en stjålet grønn bil med "store felger og anlegg" i trengereid.. Hvor mange knall grønne, stjålne biler kan det være i distriktet? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerodazone Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 så for litt siden en liten grønn sak me turbo i trondheim.. er ikke sikker på at det er den..men lignet veldig.. dro no jævli.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arve Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 er en grønn en som ligner veldig på denne som går i namsos, så det kan være den du har sett i trondheim også... Var litt penere i lakken denne dah :( føler med deg.. håper du får tilbake bilen uskadd og med det første.. Siter Bilen min :D Type: Toyota Carina 2, 91 Mod. Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;)) Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lile grønne Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 tuzen tankz folkz for alle de gooe tipza....... bilen er funnet igjenn,,,, men den er slakkta.......R.I.P Siter lille grønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg