Stunt Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Ble nice med 9x16 Borbet A. Digg KANT!! Bilen er forresten til salgs nå. Har nytt Gti prosjekt på gang. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=886467 Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Jeg kjøper felgene m'm :D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 si ifra om du selger felgene uten bilen! :D Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 tjahh.. felgene er fete da! hva byr dere`? lar ikke felgene gå lett... :afro Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Du har PM!:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 nice dame . Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 nice dame . Skoene matcher bil da. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Stuntman: Var det du som kjørte street legal på Eikås, bare med noen hvite viper felger? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Stemmer det ja. Jeg kom på 3dje plass :) jeg hadde kommet på 2dre om jeg hadde satt en raskere tid. Jeg ble disket da jeg kjørte fortere en tiden jeg satt og flekket en Audi TT Quattro :) den kom på 2dre. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Stuntman: Prøver igjen, du har PM! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Motoreffekt: 120 ...... Hva er gjort med den? Ellers pen bil :) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Har noen som gjør felgene enda feitere,nemlig flate orginal senterkopper kom med bud ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 kjørte forbi deg på melkeplassen med gti`en min i dag, fin kant :) HVA skal du ha for felgene ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Motoreffekt: 120 ......Hva er gjort med den? Ellers pen bil :) Er bare en GTI med litt små trim. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg