Polo Classic Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 VIP-stilen kommer for fult nå. Vi får kjøre litt VIP-stil vi som kan Terminator, så kan fjortissene og andre som ikke skjønner det som står i signaturen min, og som ikke henger helt med, kjøre Ricer-stilen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Her er det en link til http://www.estrictlyforeign.com/asp/products_sel.asp?L1=1&L2=VW&L3=Golf%20V Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Den Golv V er rimelig rå syntes jeg:) hva syntes dere? Denne bilen var RÅ!!! Noen småting som kunne vært gjort anderledes for å få den enda bedre.. F.eks felger... Og baklykter... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 VIP-stilen kommer for fult nå. Vi får kjøre litt VIP-stil vi som kan Terminator, så kan fjortissene og andre som ikke skjønner det som står i signaturen min, og som ikke henger helt med, kjøre Ricer-stilen Kunne ikke være mer enig. 14-eikede felger overlates til andre ;) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg