Taad Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Noen som vet om det er noe å satse på? Har tenkt til å kjøpe bare audiobahn til rundt 17 000,- Kan jo kommem med specs på tingene senere. Men hva mener dere om audiobahn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 har en kamerat som har en audiobahn subb, denne spiller helt greit!, er vel ikke så sinnsykt dyrt heller! Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Tja, vi selger endel utvalge produkter fra Audiobahn, så jeg skal ikke si noe den ene eller andre veien... har dog registrert det begynner å bli et elsk/hat-merke. :D så dette kan bli en interessant tråd... Spør oss for priser først iallfall, vi er autorisert forhandler og har lavere priser enn de paralellimportørene jeg har sett hittil ihvertfall... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taad Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Fattern får nemlig nesten 20 - 25% rabatt på produktene dems mellom jobben... Men er veldig i tvil, for er veldig mye forskjellige meninger. Noen sier det suger, andre mener det motsatte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Folk kan si det de vil om Audiobahn, men men personlig mener jeg det er et knall merke! Har nesten bare Audiobahn i bilen og er utrolig fornøyd! Ikke minst så ser det villt ut og! Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Folk kan si det de vil om Audiobahn, men men personlig mener jeg det er et knall merke! Har nesten bare Audiobahn i bilen og er utrolig fornøyd! Helt enig, og det ser jo bra ut også, litt "BlingBling" Ikke minst så ser det villt ut og! [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Men er det lyden eller utsenet som teller da? ;) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Men er det lyden eller utsenet som teller da? ;) Jeg mente selvsagt at jeg er fornøyd både lyd og utseende messig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg mente selvsagt at jeg er fornøyd både lyd og utseende messig. da er d ikke farlig =) pent annlegg foresten :) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har Audiobahn 12" i bagasjen min, riktignok ikke en sånn full av krom og neonlys, men er storfornøyd med lyden den lager i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har også audiobahn 12" I BAGASJEN, trøkker greit den altså! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Audiobahn subbene spiller no jævlig! Særlig 12" !! garantert et bra kjøp.. når d kjelder mp3 spillere, små høytalere og forsterkere fra Audiobahn har jeg ingen peiling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg har blandingsfølelser angående audiobah, for meg framstår det som et .. tja.. billigmerke. Men det gjør jobben sin, men ikke så veldig SQ av det, men det spiller. Har selv en 12" sak, sikkert av den billigere varianten, og den trykker ganske bra i corolla'en. Den var opprinnelig en "båndpass" kasse. Det var ei feit plexirute over elementet, med 2 store aeroporter. Dette lagde for meg, en helt jævlig rumlete lyd. Skrudde vekk plexiplata og rørene, Mye bedre lyd. Kjører den på en MRV1507 Alpine forsterker. Så kraft skulle det være mer enn nok av for den sub'en. Helt grei, men jeg har hørt så uendelig bedre sub'er. Men den var jo Gratis, så da får det gå midlertidlig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Må vel få lov til å si at jeg har bare negative erfaringer med Audiobahn.. Men har ikke testet alt dem har og det har sikkert ikke noen her. Blir litt "eple er bedre enn appelsin, men jeg har ikke smakt appelsin" dette.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg