TurboPolo Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Hvilken er tøffest?? Denne? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Eller denne? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 nederste synest jeg:) må vere runde lykte på gamle vw;) Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Sats på den nederste! :cool: Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Derby Rules Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Jeg har runde og syns det er penest. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Men jeg har firkanta på bruksbilen... :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Runde som er penest ja. Mye mer stil over den da. *vil ha polo til oppusningsprosjekt* Får helt hetta når jeg ser deres poloer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Firkanta! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Enten runde med mattig grill uten emblem og UTEN grillspoiler, eller Derby front MED. Bare så du er klar over det. Det er ganske dårlig lys i en Derbylykt med grill spoiler Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg