Granada Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Som topic sier så gir jeg bort 2x2.8 motorer.. De er ganske langt fra komplette men kan kanskje brukes til noe fornuftig? Ene motoren er kjørt i bil for noen år siden og den fungerte helt greit, men var ikke så veldig sprek.. Motorene må HENTES i Horten... Kan kontaktes på mobilnr: 970 979 71 (Forhørt meg med moderator og har lov til å legge posten her siden motorene gis bort) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Motorene fortsatt der? De har stått i Granada eller? Ikke så mye å si sikkert, men. Hadde en liten tanke å sette en i 2.8 i Sierran min, men bare en fabel. Er det deg som hadde den sorte 2.8 Injection i Horten? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Motorene er hentet.. Glemte å oppdatere posten.. Var jeg som hadde den svarte 2.8 Inj ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg