sparky Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Noen som vet hvor i bergens området det er en høgger det går ann og få kjøpt brukte deler hos?? var oppe på liland men der fikk eg beskjed om at de har sluttet med det for lite penger i det der sa han!! og er det noen som har noen alu felger til salgs?? har bare noen originale stål vw felger på bilen no!!! 13" huff Ballonger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hvor mye byr du for disse felgene da? 2 HELT nye dekker montert, og andre dekkene er også gode. En felg er litt kantkjørt, ellers strøkne felger. Står på 215/40/16 dekk. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 PÅ damsgård ligger noe som heter euro bilopphøgging. Er vw og audi ifølge skiltene, men har aldri helt skjønt hvor det ligger og hvordan man kommer seg inn... Tror ikke de har biler man kan plukke selv.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hvor mye byr du for disse felgene da? 2 HELT nye dekker montert, og andre dekkene er også gode. En felg er litt kantkjørt, ellers strøkne felger. Står på 215/40/16 dekk. Mvh Tommen Hvor mye vil du ha??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Noen som vet hvor i bergens området det er en høgger det går ann og få kjøpt brukte deler hos?? var oppe på liland men der fikk eg beskjed om at de har sluttet med det for lite penger i det der sa han!!og er det noen som har noen alu felger til salgs?? har bare noen originale stål vw felger på bilen no!!! 13" huff Ballonger! hvilke deler vil du ha? har noen kaoserri og motor deler jeg vil kvitte meg med! eller er det vw/audi/bmw høgg i ytre arna! sletene folk:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 PÅ damsgård ligger noe som heter euro bilopphøgging. Er vw og audi ifølge skiltene, men har aldri helt skjønt hvor det ligger og hvordan man kommer seg inn... Tror ikke de har biler man kan plukke selv.. han har gitt opp for lenge sida. trur skilta henger der enda. han hadde alt av deler til vw og audi ligganes men da var vist ikkje mykje butikk i da alikavel. har du sett på naf bildeler?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hvor ligger det da? Vi skulle hatt en tråd med ulike opphøggere i ulike fylker og kommuner.. Leser hele tiden om folk på østlandet som "henter ting på høggeren" hele tiden, og er ikke måte på hva de finner. Her er det jo ikke en jævla ting(som jeg vet om iallfall;)) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 kan jo gå inn på http://www.bilopphuggerne.no/ da. Tror du finner de fleste huggeriene der Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 ' G60 kit har varenummer 952G60 og koster kr 3425,- Settet inneholder hjulbuer, lister og kanalskjørt. ' Her var det som sto i mailen jeg har fra Kjell Fadnes på AudoSpar. Men prisen var 3425,- da..Menmen, de selger! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 ' G60 kit har varenummer 952G60 og koster kr 3425,- Settet inneholder hjulbuer, lister og kanalskjørt. ' Her var det som sto i mailen jeg har fra Kjell Fadnes på AudoSpar. Men prisen var 3425,- da..Menmen, de selger! Mvh Tommen og leveringstida er ca 2mnd... har kjøpt mine der... bilde av hvordan de ser ut: Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg